uitleg aub ??!!

Hier kun je terecht voor al je vragen, ervaringen en andere zaken omtrent Cocaïne. Dit is ook de juiste plaats voor bewerkte vormen van Cocaïne, zoals Crack.

uitleg aub ??!!

Berichtdoor flugellover op 11 aug 2008 02:23

hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :p hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak ;) tnx !!!!!
did: xtc, lachgas ,weed, hasj ,mdma ,coke ,special k ,ghb, speed, meth paddo's,lexotan,rochkes,temesta alchool :)
voor op stap te gaan speed en ghb
voor thuis te zitten goeie mdma kristallen ofwel ghb met ketamine
of speed en kamarga :)
favo ghb
flugellover
Belezen gebruiker

Re: uitleg aub ??!!

Berichtdoor celfor op 11 aug 2008 05:28

Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :D
celfor
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor kiekert op 11 aug 2008 14:17

:rock:
Sta te spacen, maar ben niet van Star Trek.
kiekert
Bewuste gebruiker

Berichtdoor dfssdfde op 11 aug 2008 14:22

Coke chinezen? :o
DF is dood. Lang leve DF!

Come to the dark side. We have active admins and a "gezondheid" forum!
dfssdfde
Wijs gebruiker

Berichtdoor Samz op 11 aug 2008 15:56

Samz

Berichtdoor dfssdfde op 11 aug 2008 16:00

Samz schreef:http://www.cocaineinfo.nl/hoe-te-gebruiken/chinezen/

Weer iets bijgeleerd, bedankt :)
DF is dood. Lang leve DF!

Come to the dark side. We have active admins and a "gezondheid" forum!
dfssdfde
Wijs gebruiker

Berichtdoor Drientje op 14 aug 2008 23:55

flugellover schreef:hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :p hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak ;) tnx !!!!!

Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.

Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.

Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.

Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
MacLeod:

Just cause you got the monkey off your back doesn't mean the circus has left town.
Drientje
Badass junkie

Berichtdoor Frisko op 15 aug 2008 11:55

Drientje schreef:
flugellover schreef:hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :p hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak ;) tnx !!!!!

Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.

Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.

Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.

Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.

dit heb je volgens mij zo van een site ergens afgehaald...
uitkoken is niet alleen de rommel eruit halen!!
je zet je coke hci om in base dmv amoniak= chemische reactie = andere eindstof...crack :rock: dus.

maar voor de rest is je uitleg juist,alleen zou ik geen stormaansteker nemen maar een gewone..
het moet een beetje geleidelijk aan gaan!!
en stoppen zodra het brubbelt.
Cocaine she said : was the best damn thing i ever had!

Live fast,Die young!!!
Frisko
Badass junkie

Berichtdoor Drientje op 15 aug 2008 13:47

Frisko schreef:
Drientje schreef:

dit heb je volgens mij zo van een site ergens afgehaald...
uitkoken is niet alleen de rommel eruit halen!!
je zet je coke hci om in base dmv amoniak= chemische reactie = andere eindstof...crack :rock: dus.

maar voor de rest is je uitleg juist,alleen zou ik geen stormaansteker nemen maar een gewone..
het moet een beetje geleidelijk aan gaan!!
en stoppen zodra het brubbelt.

Haha, nee hoor, ik ben vaak zat getuige geweest van de edele handeling van het uitkoken der coke! Vorig jaar ging ik veel om met iemand die coke rookte. Gelukkig ben ik verstoken geweest van de lust om ook te roken!

Grappig voorval om te melden: Zat ooit bij vrienden en de dealer was net geweest. Na de coke op de lepel gedaan te hebben ging de vriend naar de keuken om daar de ammoniak toe te voegen. Kwam terug en begon op de bank de coke te verhitten. Opeens een geweldige knal! Was de oplossing ontploft! Wij verschrikt speculeren over de oorzaak; wat bleek, hij had met zijn wause kop brandspiritus gepakt ipv ammoniak!
Nadat de schrik bekomen was heb ik me echt ziek gelachen! Tjezus, echt nog nooit zo geschrokken :eek:
MacLeod:

Just cause you got the monkey off your back doesn't mean the circus has left town.
Drientje
Badass junkie

Berichtdoor bella1979 op 17 aug 2008 07:11

Drientje schreef:

ik dacht dat dit een hulp site was om mensen te helpen..maa deze hulp is echt bizar..f.ck
bella1979
Newbie

Berichtdoor caatje op 17 aug 2008 07:20

bella1979 schreef:ik dacht dat dit een hulp site was om mensen te helpen..maa deze hulp is echt bizar..f.ck

Het is een site om info met elkaar uit te wisselen. Voor hulp bel of mail je Jellinek ofzo.
Afbeelding
caatje
Badass junkie

Berichtdoor bella1979 op 17 aug 2008 07:34

prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?
bella1979
Newbie

Berichtdoor caatje op 17 aug 2008 07:38

Die persoon vraagt iets wat je met google heel makkelijk zelf kunt vinden. Net als 80% van alle vragen die hier gesteld worden. Als mensen info willen over gebruiken kun je dat hier vragen. Gewoon....info uitwisselen. Daar is een forum toch voor?
Afbeelding
caatje
Badass junkie

Berichtdoor bella1979 op 17 aug 2008 08:15

je hebt gelijk en je klinkt heel verstandig en ik geloof je. andere vraag denk je dat de politie dit soort sites monitort? is het niet gevaarlijk eerlijk te zijn?
bella1979
Newbie

Berichtdoor Miss Kittin op 17 aug 2008 13:11

bella1979 schreef:prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?

Hij vraag zelf om stap voor stap een uitleg toch?
Laatst bijgewerkt door Miss Kittin op 18 aug 2008 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance
Ik ben niet labiel, maar gewoon emotioneel flexibel

Mijn eerste keer lsd, een bijzonder prettige ervaring!
2 CB: niet ieder mens reageert hetzelfde...
Drie zegels en een compleet ander mens
Miss Kittin
Badass junkie

Berichtdoor Drientje op 17 aug 2008 18:35

bella1979 schreef:prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?

Ik heb toch niet gepusht om te gaan basen? Antwoord geven op een vraag wil nog niet zeggen dat ik drugs propageer! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten!
MacLeod:

Drientje
Badass junkie

Berichtdoor Plimu op 27 aug 2008 00:42

celfor schreef:Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :D

geniaal
Wanneer het niet slechter kan, kan het alleen nog beter gaan... -

Waar geen Liefde is, daar is haat -
Plimu
Bewuste gebruiker

Berichtdoor bartje_v op 27 aug 2008 11:52

celfor schreef:Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :D

Heerlijk :D:D:D

Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ?

Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken.
Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ...

zo ongeveer werkt uitkoken

en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas
Bartje bidt niet voor balletjes wit
bartje_v

Berichtdoor gandwarf777 op 08 nov 2010 22:02

bartje_v schreef:

Heerlijk :D:D:D

Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ?

Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken.
Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ...

zo ongeveer werkt uitkoken

en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas

ik dacht dat mensen crack chineezde omdat ze het flash effect(met zo'n glazen pijp) niet aangenaam vonden. er zou met chinezen ook minder kans zijn op acute cracklong.
correct me if i'm wrong :rolleyes:
gandwarf777
Belezen gebruiker

Berichtdoor gekku gerrut op 08 jun 2012 23:20

hey! ik gebruik al 25jaar coke![en nog van alles meer] kan jammer genoeg omdat me neus het niet meer aan kan[helemaal naar de klote genakt!] niet meer snufen! want snuifen blijft voor mij toch de beste en lekkerste kick die je van wit kan hebben!zal je afraden om te gaan basen dat is zo fucking verslavent!!!chinezen vind ik ook veel verslavender als nakken! maar is wel goedkoper!! maar als je toch wil gaan roken doe dat dan zeker niet met snuif coke!!!!daar zit zoveel troep door heen als je 5gram uitkookt moet je blij zijn dat er2tot3 over blijft! en ik kan het weten heb jaren gdealt dus weet wat er allemaal gebruikt wordt om coke te versneiden!ok er staan een paar goede uitleggen over hoe je moet koken maar vergeet niet dat er ook middelen zijn zoals b.v lido of supermix die je niet kan uit koken!! de groetu!!
gekku gerrut
Newbie

Keer terug naar Cocaine