Heroine kopen

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Heroine kopen

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 11:57

Ik ben een aantal keer verslaafd aan heroine geweest en dan weer een tijdje clean. Heb onlangs weer een paar keer gebruikt. Wil niet meer in de stad kopen. Teveel risico's. Weet iemand of er ook andere manier zijn om aan heroine te komen? Misschien via internet?
PHMF
Newbie

Berichtdoor Deranged op 01 okt 2006 12:02

Afbeelding
Everything about it is a rockstar

When disaster strikes you will all see
you will all bear witness to the most high exalted

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Re: Heroine kopen

Berichtdoor caatje op 01 okt 2006 12:11

PHMF schreef: Misschien via internet?

jazeker: www.heroine.com Aanrader!!!
Afbeelding
caatje
Badass junkie

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 13:24

Deranged schreef:Afbeelding
Wat schiet ik met zon bericht op?
PHMF
Newbie

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 13:25

caatje schreef:

Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet
PHMF
Newbie

Berichtdoor Deranged op 01 okt 2006 13:28

Hah.

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Berichtdoor caatje op 01 okt 2006 14:00

PHMF schreef:
caatje schreef:

Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet

klopt, :rolleyes:
Afbeelding
caatje
Badass junkie

Berichtdoor zommes op 01 okt 2006 14:28

PHMF schreef:Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet

Jij kan niet eens zelf bedenken dat heroine via internet kopen niet kan op deze manier.
zommes
Badass junkie

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 15:32

zommes schreef:
PHMF schreef:Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet

Jij kan niet eens zelf bedenken dat heroine via internet kopen niet kan op deze manier.

Iemand kan toch tegen betaling wat opsturen via de post.
Heb echt trek maar ben niet in de positie om zelf wat op te halen.
Het liefst ook wit erbij.
PHMF
Newbie

Berichtdoor Psilo op 01 okt 2006 15:40

Echt onzin dit.....ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.... :s
ok
Psilo
Bewuste gebruiker

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 15:45

Psilo schreef:Echt onzin dit.....ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.... :s

Wat is er dan zo raar aan. Heb je wel een beetje ervaring in de drugs wereld.
Als jij ooit verslaafd bent geweest dan weet je dat die persoon alles zal uit proberen om aan wat spul te komen. Maakt niet uit hoe.
PHMF
Newbie

Berichtdoor Psilo op 01 okt 2006 15:47

Tja......zit wat in. Treurig dan als dat je werkelijkheid is.
Maar goed, succes dan maar.
ok
Psilo
Bewuste gebruiker

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 15:53

Psilo schreef:Tja......zit wat in. Treurig dan als dat je werkelijkheid is.
Maar goed, succes dan maar.

Wat voor drugs gebruik jij. En hoe vaak?
PHMF
Newbie

Berichtdoor Psilo op 01 okt 2006 15:56

Ik weet niet wat dat er toe doet.

Het was niet cynisch bedoeld hoor. Als je echt zo hard op zoek bent en alles probeert te doen vind ik dat treurig....(van heroine dan)
Maar dat zal wel heroine zijn...daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
ok
Psilo
Bewuste gebruiker

Berichtdoor PHMF op 01 okt 2006 16:05

Psilo schreef:Ik weet niet wat dat er toe doet.

Het was niet cynisch bedoeld hoor. Als je echt zo hard op zoek bent en alles probeert te doen vind ik dat treurig....(van heroine dan)
Maar dat zal wel heroine zijn...daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.

Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt.
Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje?
PHMF
Newbie

Berichtdoor Deranged op 01 okt 2006 19:54

Ken gebeuren.

Global event warning
Deranged
Badass junkie

Berichtdoor PharmaPhreeK op 01 okt 2006 20:53

oke raar dat dit nog zo lang doorgaat.....GEEN DRUGSDEALS OP HET FORUM. ik geloof dat deze topic het aardig goed doet in de kwalificatie
PharmaPhreeK
Belezen gebruiker

Berichtdoor Imke op 01 okt 2006 21:25

PHMF schreef:Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt.
Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje?

Je accepteert het niet dat ze je willen helpen, en toch woon je daar, dus accepteer je het eigenlijk wel :wink:
Als je in de knoei zit met jezelf, zou het dan niet beter zijn dat je ergens professionele hulp erbij haalt en stopt met die shit, want je verknoeit idd jezelf maar als je zo doorgaat ga je ook andere mensen ermee kwetsen, je zegt het allemaal zelf, en toch besef je het niet.

En dat van dat internet, was je nu eigenlijk echt serieus?! :s Je zegt tegen Caatje dat ze niet veel weet, als jij er veel zou over weten, dan zou je niet komen gissen naar adresjes,vragen waar je het allemaal vandaan kunt halen, en al helemaal geen zo'n idiote vragen ivm het internet..
Imke
Badass junkie

Berichtdoor PHMF op 02 okt 2006 10:18

Saivy schreef:
PHMF schreef:Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt.

Je accepteert het niet dat ze je willen helpen, en toch woon je daar, dus accepteer je het eigenlijk wel :wink:
Als je in de knoei zit met jezelf, zou het dan niet beter zijn dat je ergens professionele hulp erbij haalt en stopt met die shit, want je verknoeit idd jezelf maar als je zo doorgaat ga je ook andere mensen ermee kwetsen, je zegt het allemaal zelf, en toch besef je het niet.

En dat van dat internet, was je nu eigenlijk echt serieus?! :s Je zegt tegen Caatje dat ze niet veel weet, als jij er veel zou over weten, dan zou je niet komen gissen naar adresjes,vragen waar je het allemaal vandaan kunt halen, en al helemaal geen zo'n idiote vragen ivm het internet..

Ja dat over internet is een beetje stom. Ik was op dat moment wanhopig. En ik vraag niet over adresjes want ik ken mensen die dealen maar niet in de buurt. Dan moet ik 1,5 uur reizen heen en terug. Dat is 3 uur en dan nog kopen en gebruiken. ''Pleegouders'' hebben me dan door en zet ik mijn verblijf op het spel. Wil niet weer op straat leven en in en uit de gevangenis voor delicten die ik dan uiteindelijk weer zal plegen. Ik ben al verschillende keer opgenomen geweest maar val iedere keer weer terug. Ben op dit moment bezig om codeine uit tabletten te halen. Misschien krijg ik daar een kick van. Ik ben iemand die grenzen wil overscheiden.
Vindt het leven anders zo saai en leeg. Wil me anders voelen dan als ik nuchter ben.
PHMF
Newbie

Berichtdoor Audio Scum op 02 okt 2006 12:35

Probeer een spannede hobbie te zoeken of zo iets. Ga op zo`n klim school of gebruik een keer Iboga of zo als je van het uiterste houd.
LEES: Uit je Bol
Audio Scum
Belezen gebruiker

Berichtdoor PHMF op 02 okt 2006 14:53

Audio Scum schreef:Probeer een spannede hobbie te zoeken of zo iets. Ga op zo`n klim school of gebruik een keer Iboga of zo als je van het uiterste houd.

Computeren is mijn hobby, maar ik hak de knoop door en ga morgen zelf wat ophalen. Dan weet ik tenminste dat het super goeie is. Ha lekker.
PHMF
Newbie

Berichtdoor Psilo op 02 okt 2006 20:08

Zonde. Jammer wat verslaving met je doet.
Misschien ben je een hele aardige kerel maar dit is gewoon treurig.
Accepteer dat je verslaafd bent en stop ermee.

Ik weet natuurlijk niet wat jou relatie is met je pleegouders maar ik kan me voorstellen dat het mensen zijn met een ideologie en met een warm hart. (anders word je toch geen pleegouder?)

Je moet zeker doen wat jij wilt met je leven maar het zou zonde zijn als je straks om 50 cent bij het station moet gaan bedelen omdat je "vroeger" verkeerde keuzes maakte.

Nogmaals, doe wat je zelf wilt maar je verhaal van niet lekker in je vel zitten en de hunkering naar opiaten is vaak geen goede combinatie.
ok
Psilo
Bewuste gebruiker

Berichtdoor PHMF op 02 okt 2006 20:40

Psilo schreef:Zonde. Jammer wat verslaving met je doet.
Misschien ben je een hele aardige kerel maar dit is gewoon treurig.
Accepteer dat je verslaafd bent en stop ermee.

Ik weet natuurlijk niet wat jou relatie is met je pleegouders maar ik kan me voorstellen dat het mensen zijn met een ideologie en met een warm hart. (anders word je toch geen pleegouder?)

Je moet zeker doen wat jij wilt met je leven maar het zou zonde zijn als je straks om 50 cent bij het station moet gaan bedelen omdat je "vroeger" verkeerde keuzes maakte.

Nogmaals, doe wat je zelf wilt maar je verhaal van niet lekker in je vel zitten en de hunkering naar opiaten is vaak geen goede combinatie.

Je hebt gelijk ik doe het niet. Mijn pleeg ouders geven heel veel om mij en ik heb nu kansen die ik waarschijnlijk nooit meer krijg. Ben ook bezig met een reintergratie traject en wil dit niet op het spel zetten. Bedankt voor je adviezen.
PHMF
Newbie

Berichtdoor Psilo op 02 okt 2006 20:54

Cool!! Hou vol, het zal niet makkelijk zijn, maar als je door kan zetten kun je jezelf de hand schudden!

Als je het moeilijk krijgt in je leven, bedenk dan dat het leven gewoon soms KUT is. Daar kan niemand iets aan veranderen behalve je eigen opstelling hiertegenover. Verschuilen in drugs is helaas geen optie en is uitstel van executie.

Veel succes jongen!
ok
Psilo
Bewuste gebruiker

Keer terug naar Opiaten