Rosetta schreef:Hoi rediker.
Wat een Fijn bericht.,doet me goed te lezen.Had ik net effe nodig.
Thanks.
Het is waar,ik kan altijd nog kiezen om de methadon helemaal af te bouwen,af te kicken.
Ik sta momenteel niet goed in het leven,veel stress,mijn omgeving en de sociale contacten die ik nu heb ,maken het er ook niet makkelijker op.Ik woon alleen.
Ik weet !!! dat als ik nu ga afbouwen,de afkick
en alles wat het met zich mee brengt,,,
*Ik het niet trek niet kan ""verdragen"",,,!!!!*
Ik reageer heftig op de afkick word echt dooddoodziek,kotsberoerd,niet normaal,,
Ben Lichamelijk en Geestelijk niet sterk genoeg om het nu aan te gaan,ik kwakkel nu al een half jaar met mijn gezondheid,veel lichamelijke klachten,ben depressief,niet stabiel.
In de tijden als ik was opgenomen om van de meth aftekicken,heb ik vaak van artsen/mensen gehoord :zo ziek hebben we nog geen mens gezien.![]()
om het draagbaar te maken ging ik steeds onder de warme douche liggen,het warme water over me heen deed me goed.Verders te ziek om met mensen te praten,Laat me aub alleen.
In Assen hadden ze op een afdeling een bad,Nou,Dat was echt Heerlijk.
Ik sta nu op de 45 mg,en we gaan nog 5 mg afbouwen,misschien nog 5...
En dan blijf ik voorlopig op een lage onderhoudsdosis staan.
In betere tijden ga ik dan weer es 5 tot 10 afbouwen.
Zo ga ik dat doen,en ik geef het veel tijd.
Al doe ik er een paar jaar over,
Komt goed.
Tjeetje,Joh,Dat sommigen 300 mg gebruiken,Whoooow !!!![]()
* Je schrijft dat je volgende week gaat afbouwen![]()
Doe je dat thuis en of ga je ook een detox doen?
(bv de laatste weken en de eerste weken op de 0)
Of doe je het thuis onder begeleiding/toezicht.
Laat je nog van je horen?
Ben benieuwd.
Wens je iig nu al alle Sterkte toe!
![]()
Groetjes,
Rosetta.

En ik maar snuiven soms wel 140 mg per dag. Tot op een gegeven moment de rem erop werd gezet door mn eigen arts die doorhad dat ik steeds valse herhalingsrecepten doorgaf. Dus ben idd bang dat dat niet meer gaat gebeuren. Maar het is wel anders dan dope vind ik. Je krijgt niet echt de euforie en bent er meer slaperig van vind ik. Maar het blijft wel een heerlijk opiaatGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast