KetaNr1 schreef:Buiten in het zonnetje gaan zitte en een stickie aansteke...

De eerste keer dat ik van meta afkickte was in de gevangenis: ( EIGEN KEUZE AFBOUWEN !! )
van 140mg naar 0
op de dag dat ik niets meer kreeg begon het gedonder: halucineren, koud warm, zenuwen, gejaagd gevoel, zitten staan liggen weer staan, je kent het wel.
Dat heeft die keer bij mij 4 weken aangehouden, ik had daarvoor ook 7 jaar iedere dag meet en bruin en coke alles eigenlijk gebruikt.
We zijn nu 10 jaar verder en het gebeurd me nu 3 keer per jaar dat ik verslaafd ben en weer
moet afkicken.
Dan heb ik eerst maanden bruin gebruikt, en ga dan over op meet dat los ik op de groene tabletten van 20mg met water en spuit ik, dan werkt het ook geen 24 uur maar korter zo'n 12 uur.
Die pillen verminder ik iedere dag tot ik op het laatst van de laatste drap ook nog een keer filter
Let goed op de laatste drap van de dag ervoor, anders als het weken oud is krijg je een FIT
Die dodelijk kan zijn, hetzelfde als je opgelost hebt met verotte citroen.
Vaak zijn daarna de ontwenningsverschijnselen wel vol te houden na een dag of 7 is het over.
Je merkt het als je opstaat: Ineens heb je weer zin in dingen te doen !!!
Alleen ik zit nu met een probleem staat hier ook op het forum vandaag gepost.
Ik kan niet meer afkicken!! houd het 4 dagen vol zonder, moet dan nog 3 dan ben ik clean maar voor die tijd koop ik weer wat.
En begint de hele kermis weer van voren af aan, ik ga kapot jongens.
Ik wil het niet meer.
Stop dan zou je zeggen: maar dat gaat juist niet meer, terwijl ik nu al een jaar of wat 3 keer per jaar verslaafd ben en weer afkick!!!
Zeg me maar hoe het kan