. Maar de combi is we super lekker.
. Maar de combi is we super lekker.zei hazejunk

Reiziger888 schreef:.
Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Ik ben lelijk en DOM...Bye de Reiziger
Roseta Stoned schreef:Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.

Roseta Stoned schreef:Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.

TrippyShit schreef:.. En waarom heroine niet in een vaporiser? ..

Roseta Stoned schreef:Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.

speeseend schreef:TrippyShit schreef:.. En waarom heroine niet in een vaporiser? ..
Omdat Hero smelt bij verhitting en dan 'vloeibaar' is!
Jalliz schreef:Roseta Stoned schreef:Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Doe jij wel goed, met vragen zoals hoe Heroine en Basecoke te combineren...
Roseta Stoned schreef:Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.

vogel schreef:![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast