Goede combinaties met Heroine (chinezen)

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Goede combinaties met Heroine (chinezen)

Berichtdoor Roseta Stoned op 10 jan 2010 14:29

Heeft er iemand ervaring met goede combinaties met andere drugs?

3 jaar geleden bruin gerookt en daarbij bier gedronken maar vond het eerlijk gezegd een beetje saai. Nu wil ik het binnenkort nog een keer proberen en ik dacht misschien zijn er wat combinaties die leuker uitpakken.

Voorbeelden (met alle onderstaande al zeer ruime ervaring):
MDMA - Krijg binnenkort kristallen, op Erowid lees ik ook goede verhalen.
Coke - De beroemde combo. Zowel snuif als basecoke is niet echt mijn ding dus heeft eigenlijk niet echt mijn intresse. Neem aan dat de combo dan ook niet echt fantastisch is?
GHB - M'n favoriete drug, maar onderdrukte ademhaling (het gevoel dat je bewust moet ademen) vind ik toch wel een onaangenaam gevoel. En dat lijkt me toch wel een rol spelen bij deze combo.
Wiet - Is echt mijn tussendoor drug, verpest je hiermee niet die zuivere endorfine stonedheid die je van opiaten krijgt?

Misschien rare gedachte maar hoe zit het met dissociatieven en klassieke psychedelica als paddo's en mimosa? Dan is het eigenlijk meer de heroine als 'tweede drug' natuurlijk.

Of wellicht gewoon juist alleen maar heroine zonder een andere drug erbij?
Roseta Stoned
Belezen gebruiker

Re: Goede combinaties met Heroine (chinezen)

Berichtdoor W.F.L. op 10 jan 2010 20:45

Hoe lang werkt heroine eigenlijk als je 't rookt?

Combinatie met snuifcoke lijkt mij wel interessant, maar je kunt ook gewoon basecoke en heroine mengen (ook een base) en zo oproken. Dat is dan het rookbare equivalent van een speedball.. Ik zou het niet doen, het lijkt mij erg gevaarlijk. Maar het zal vast wel erg lekker zijn.

Ik zou het niet mengen met GHB allesinds. De andere combinaties lijken mij ook maar een vage boel. De combinatie met basecoke lijkt mij de enigste interessante (en populaire) combinatie. Je beseft toch wel dat dit erg gevaarlijk is?

Met klassieke psychedelische drugs (LSD of paddo's bijvoorbeeld) lijkt het mij ook wel bizar maar dat lijkt me nog het minst gevaarlijk.
Afbeelding
W.F.L.
Badass junkie

Berichtdoor Flameon op 10 jan 2010 21:16

Wat is je doel? Flink versuffend worden? Dan moet je combinatie met nozinan 50 mg doen.
Anders sluit ik me bij hierboven aan
Flameon
Moderator

Berichtdoor doc. op 12 jan 2010 03:57

nozinan(levomethapomazie) 50-100mg in combinatie met phenergan (promethazine) 50-100mg,

das een lekke cocktail, goede doorslaper, tussen 7 en 12 uur.
al ben je de hele dag aan de pep, je slaapt als een roosje.

info: infernoadinfinitum@hotmail.com
doc.
Newbie

Berichtdoor Roseta Stoned op 12 jan 2010 10:06

Doel is gewoon een leuke en memorabele avond te hebben. Basecoke hoeft van mij niet zo, duurt te kort en ik krijg er echt een absurde hardslag van. Ik ben uberhaubt niet zo'n upper-liefhebber. De combinatie met MDMA of paddo's leek mij ook wat vreemd maar op Erowid staan er wel een aantal positieve reports.

Die meds die jullie noemen heb ik geen ervaring mee. Wat ik er over lees klinkt wel prima, ik heb er alleen geen toegang tot dus dat gaat 'm sowieso niet worden. :wink:
Roseta Stoned
Belezen gebruiker

Berichtdoor hazejunk op 13 jan 2010 07:26

Als je niet iedere dag bruin gebruikt is baze coke echt wel heftig als je al helemaal vaag bent van de bruin. Ik weet nog toen ik net begon met al die zooi namen ze net een foto van me toen ik net een lurk aan de pijp had genomen. Zag er echt niet uit :eek: . Maar de combi is we super lekker.

En benzo's en bruin is ook super lekker maar dat kan je beter niet doen als je geen tolerantie heb voor een van de twee. Maar als je het dan toch wil doen slik dan eerst je benzo en wacht tot dat tie werkt. En dan voorzichtig bruin gaan roken en kijken hoe je voelt.

Have fun.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan drugs
hazejunk
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Reiziger888 op 13 jan 2010 10:57

. Zag er echt niet uit :eek: . Maar de combi is we super lekker.zei hazejunk

Have fun.[/quote]zei hazejunk

Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Dom en dwaas...Bye de Reiziger :(
WE´LL CLIMB A STAIR EVERYDAY....LIEFDE IS ALLES..21 feb 2010!!YEAH!!!!
Reiziger888

Berichtdoor Roseta Stoned op 13 jan 2010 15:28

Thanks voor de reactie. Wellicht dat ik die combinatie met basecoke over een jaartje of zo uitprobeer. Heb 3 maanden geleden voor het eerst gebased maar dat kan je denk ik beter niet vaker dan 1 of 2 keer per jaar doen. Bovendien slik ik al stimulanten als medicijnen dus hou ik eigenlijk meer van ontspannend drugs. Voor benzo's heb ik wel aardige tolerantie, aangezien ik episodisch 24/7 GHB gebruik. Maar in dat geval zou ik gevoelsmatig dan ook liever GHB erbij doen dan benzo's.
Roseta Stoned
Belezen gebruiker

Berichtdoor W.F.L. op 13 jan 2010 22:03

Ditch de G en ga lekker aan de moonrocks.

Damn, moest ik meer lef hebben en zeker zijn dat ik de verleiding van chinezen en basen kan weerstaan zou dit echt wel de ultieme combo zijn die ik zou willen proberen. Spijtig genoeg ben ik dat niet.
Afbeelding
W.F.L.
Badass junkie

Berichtdoor Roseta Stoned op 14 jan 2010 18:28

Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.
Roseta Stoned
Belezen gebruiker

Berichtdoor hazejunk op 15 jan 2010 00:41

Reiziger888 schreef:.

Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Ik ben lelijk en DOM...Bye de Reiziger :(

Waar ik het over heb is 6/7 jaar geleden. LOL
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan drugs
hazejunk

Berichtdoor TrippyShit op 19 jan 2010 17:52

Roseta Stoned schreef:Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.

Even een vraagje tussendoor. Ben jij mongoliede?
Je combineert een fles wijn met ghb?
En heroine roken in een vaporiser.. heroine werkt met een aansteker onder zilverfolie.
Een vaporiser is voor wiet en wordt dus veeel warmer. Verbrand je dan niet veel heroine gewoon weg? Dat zou verklaren waarom je het niet zo goed vond he? Weet eerst is wat je doet & wat je gebruikt/combineert. GHB & alcohol is natuurlijk verschrikkelijk stom al, als voorbeeld.. :rolleyes:
Degene die zegt dat iets onmogelijk is zegt dat omdat ie het zelf niet kan..
TrippyShit
Badass junkie

Berichtdoor Vigilante op 19 jan 2010 18:02

Waarom zou heroine niet in een vaporiser kunnen als het wel op alu folie kan?

Het principe is hetzelfde, en ik denk dat het in een vaporiser een stuk makkelijker gaat dan op folie omdat de rook daar in een gesloten ruimte blijft en je dus makkelijk de tijd kunt nemen.
Op folie vond ik zelf namelijk aardig kutkarwei, verdomd lastig.

GHB en wijn kan ook prima, als je kan doseren en blijkbaar is het goedgegaan.
Jouw woorden trippyshit: Weet eerst is wat je doet & wat je gebruikt/combineert.
Vigilante
Wijs gebruiker

Berichtdoor TrippyShit op 19 jan 2010 18:11

GHB en wijn blijft een risico.. En waarom heroine niet in een vaporiser? Omdat zilverfolie boven een aansteker veel minder heet wordt dan een vaporiser. Als je echt een vaporiser hebt tenminste. Wiet heeft een hele hoge temperatuur nodig, vandaar. Dus het lijkt mij dat vee heroine gewoon verbrand en vervliegt en dat zou verklaren waarom ze er minder van voelde..

En weet niet of je 'weet eerst wat je doet & wat je gebruikt/cobineert' terug kaatste naar mij, maar dat doe ik juist wel en daarom zou ik geen alcohol en ghb combineren :wink:
TrippyShit
Badass junkie

Berichtdoor Vigilante op 19 jan 2010 18:18

Alles is een risico, maar door goed te doseren beperk je dat. Aangezien de wijn en ghb bij haar goed ging zal ze vast goed hebben gedoseerd. Misschien heeft ze wel goed gedoseerd omdat ze wist waar ze mee bezig was.

Een vaporiser wordt toch niet INSTANT veel te warm, je warmt hem op. Na een tijdje verdampt de hero dus en kan je die inhaleren. Zo moeilijk is het niet om hero in een vapo voor te stellen.
Vigilante
Wijs gebruiker

Berichtdoor Roseta Stoned op 19 jan 2010 18:34

Vaporizer werkt prima. We hebben ook nog een deel op folie gerookt maar we hadden het gevoel dat we veel verspilden (er gaat immers veel rook langs je buisje). Vaporizer werkte veel beter voor mijn gevoel.

Ik ben zeer ervaren met GHB en Alcohol, ook de combinatie. Als je met z'n tweeen over de loop van de uren een flesje wijn drinkt en halve buizen tikt is er niks aan de hand hoor. Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Roseta Stoned
Belezen gebruiker

Berichtdoor TrippyShit op 19 jan 2010 19:02

Roseta Stoned schreef:Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.

Ik doe het graag hoor :)
TrippyShit
Badass junkie

Berichtdoor speeseend op 23 jan 2010 10:59

TrippyShit schreef:.. En waarom heroine niet in een vaporiser? .. :wink:

Omdat Hero smelt bij verhitting en dan 'vloeibaar' is!
Its better to be hated for who you are than to be loved for who you're not..
speeseend
Wijs gebruiker

Berichtdoor Lavalamp op 23 jan 2010 18:46

Roseta Stoned schreef:Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.

Doe jij wel goed, met vragen zoals hoe Heroine en Basecoke te combineren... :rolleyes:
Lavalamp
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Roseta Stoned op 24 jan 2010 17:11

speeseend schreef:
TrippyShit schreef:.. En waarom heroine niet in een vaporiser? .. :wink:

Omdat Hero smelt bij verhitting en dan 'vloeibaar' is!

Dat klopt, toch kan je in een lightbulb vaporizer de druppel ook een kant op laten stromen. Kwestie van voorkeur, chinezen vereist wat meer techniek denk ik.

Jalliz schreef:
Roseta Stoned schreef:Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.

Doe jij wel goed, met vragen zoals hoe Heroine en Basecoke te combineren... :rolleyes:

Nuttige toevoeging zo'n sarcastische reactie op een totaal uit z'n verband getrokken post van mij!
Roseta Stoned
Belezen gebruiker

Berichtdoor W.F.L. op 31 jan 2010 23:40

Roseta Stoned schreef:Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.

Haha, nee. Dat zeg ik toch. Moest ik het lef en de zekerheid hebben om de 2 afzonderlijk te gebruiken had ik ze vast wel gecombineerd. Ik weet dat het gecombineerd wordt maar op welke manier had ik niet echt bij stilgestaan (smeltpunten verschillen 60 graden ofzo, ik weet niet echt of het in de praktijk dan wel mogelijk is om het samen te roken, maar ik zie dat iemand dat al beantwoord heeft).

Heroine combineren met GHB en wijn zou ik niet doen, want blijkbaar combineren downers tesamen exponentieel en niet rechtlijnig. Daarom zou ik G nooit combineren met hero of alcohol of de 3 tesamen. Maar dat wist je volgens mij al dus je hebt vast wel kunnen doseren.
Afbeelding
W.F.L.
Badass junkie

Berichtdoor jaja op 08 feb 2010 10:00

Probeer 't eens icm een kopje thee en een koekje.
jaja
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Reiziger888 op 09 feb 2010 09:53

Of op een broodje pindakaas,i.p.v met sambal...erg lekker en smeuig.
Wel goed laten lopen,niet op een punt vastschroeien,verbrand de pindakaas en dat is zonde!!!!
Nou veel plezier en geluk Groet De Reiziger :rock:
WE´LL CLIMB A STAIR EVERYDAY....LIEFDE IS ALLES..21 feb 2010!!YEAH!!!!
Reiziger888

Berichtdoor Spor op 09 feb 2010 23:32

Ik zou nooit heroine gebruiken, maar het lijkt me opzich wel super relaxed om eens lsd te nemen, en dan heroine, en dan de hele avond op je rug liggen en muziek luisteren, genieten van het heerlijke heroine gevoel en de lsd effecten...
Lieve DF'ers, PM mij niet voor benzo's of andere middelen; ik ben geen dealer, het forum is geen marktplaats !

did's, to-do's & dont's
Spor
Wijs gebruiker

Berichtdoor speedjunky69 op 13 feb 2010 18:08

hero met oxazepam/rohypnol/temazepam/lorazepam en eventueel p;romethazine

zo lekker stoned word je van geen andere combi vind ik personnlijk
dont just use ur drugs...KNOW ur drugs
speedjunky69
Bewuste gebruiker

Berichtdoor frapannn op 20 feb 2010 10:44

Heroine met red bull :love:
heerlijk
codeine, nicotine, lachgas, hash, weed, alcohol, rilatin, benzo's, speed, cocaine, XTC, Paddo's, GHB
frapannn
Bewuste gebruiker

Berichtdoor vogel op 24 feb 2010 06:46

met warm weer , in de tuin in de zon liggen bakken , met wat snuifjes hero,,
jammer dat de roes zo gauw overgaat in kots-misselijkheid,
hoe meer je went , hoe langer de roes duurd , maar hoe minder intens die is ,
eerste keer is het hemels lekker , maar daarna word het gewoon verdovend ,
steeds maar weer dat kotsen na die roes , bah, :kots:

door de LSD kan ik vaak zo lekker snel fietsen door de duinen ,
LSD is zo lekker energie euforisch opwekkend , ,
Dus me LSD trip ga ik niet vergallen met de verdovende hero.
misschien een beetje hero door de 2CB poeder mixen en dan snuiven :s
Mad as a hatter
http://www.youtube.com/watch?v=MfVsUuhoFWY
Sjamaan door de Amalgaam
the Indigo, Crystal, Rainbow and Star Children
http://www.youtube.com/watch?v=dvg4HJcHbcs
vogel
Bewuste gebruiker

Berichtdoor bladerunner op 02 maart 2010 10:05

Bladerunner

Ten eerste, als je echt goeie heroïne hebt is het een doodzonde om die fantastische endorfine
roes te verpesten met andere drugs, met name uppers.
Als je het zo nodig wil doen neem dan goeie MDMA, of kwaliteits sterke drank, goede whisky
of mescal of cognac en dam héél erg met mate hooguit een á anderhalf glas.
bladerunner
Newbie

Berichtdoor speeseend op 04 maart 2010 21:01

vogel schreef: :kots:

Hey vogel, heb je nog gif in je lijf of kots je omdat het niets kost?
Its better to be hated for who you are than to be loved for who you're not..
speeseend
Wijs gebruiker

Berichtdoor TrippyShit op 10 maart 2010 01:52

Zo er schoot me net iets te binnen. Waarom precies kan ik niet uitleggen maar hoe zou een combi van een opiaat, heroine in dit geval, uitvallen met een dosis lsd? Ik chill em op 30mg temazepam dus k ga mn idee daarover niet uittypen.. mischien lees morgen wel iets waarmee ik het eens ben. Het lijkt mij speciaal & iets hebben maar dat vertel i morgen wel dan ofzo

als iemand er al iets over te verteleln heeft, graag..
TrippyShit
Badass junkie

Keer terug naar Opiaten