Mijn ervaring met heroïne

Voor je vragen over opiaten zoals heroïne, morfine en verwante stoffen.

Mijn ervaring met heroïne

Berichtdoor Loadedmarcsr op 30 dec 2016 13:39

Toen ik een jaar of 15 was had ik al geblowed, alcohol gedronken, coke en xtc geprobeerd. Coke in het begin snuiven en ploffies draaien.

Op mijn 17e kwam ik in aanraking met een paar junks via een maat van me. Die maat woonde op kamers, vele van deze kamers bezet door hero-junks. We kwamen in aanraking met base-coke. Natuurlijk woonde ik nog thuis maar zat elke dag bij mijn maat te basen. Toen was het geld op en ik kan je verzekeren dat coke-basen zo lekker is dat je ervoor gaat stelen. Dat gebeurde dus ook, alles wat los en vast zat. Alles ging op aan de coke. Maar het was vooral dat gevoel wanneer de coke op was, leeg van binnen en alleen kunnen denken aan je volgende base. Paranoia en leegte. Er zaten ook steeds meer junks op mijn vriend zijn kamer die coke rookten en zodra de coke op was begonnen ze aan de bruin, om rustig te worden...

Op een dag had ik zoveel coke gerookt dat toen het op was en weer dat gevoel had van paranoide, vroeg ik aan een van de junks een hijs bruin. Ik was inmiddels al zelf een junk geworden. Na een paar hijsen van dat vieze gore spul raakte ik in een heerlijke roes van rust en kalmte. Wat was dat fijn, ik dacht niet meer aan de coke :rolleyes:

Zo sloop het er langzaam maar zeker in. Ik was nu niet alleen afhankelijk van mijn coke maar ook van heroïne voor na mijn coke gebruik.

Na een paar maanden had ik geen vrienden meer, geen familie en ik besefte dat ik steeds dieper zakte.

Ik ben toen naar een tante van me gereden met de trein, zwartrijden uiteraard. Uitgemergeld en zonder een cent klopte ik aan haar deur. Ze ontving mij met open armen en verzorgde mijn "wonden". Ik kickte af cold turkey. Wel zoop ik haar jeneverflessen op.

Enfin, alles ging jarenlang goed, geen coke of heroïne, tot een jaar geleden. Ik had een goede baan, vrouw, drie kinderen. Komt mijn vrouw thuis van haar werk met een doosje. Ze werkte destijds in de schoonmaak in een hotel en mensen lieten nog wel eens wat liggen op hun kamer na hun uitcheck. Mijn vrouw en ik zijn echte weedrokers en ze dacht dat er hash en wiet in het doosje zat. Weed wel, lekkere haze. Ik draaide er een vette joint van. Mijn vrouw draaide de "hash" joint. Op een gegeven moment zegt ze hee, die hash verbrand heel raar als ik mijn aansteker er tegen houdt. Dus ik kijken naar die klomp "hash". Ik hou mijn aansteker ertegen en merk dat het een andere substantie is dan hash. Ik denk gelijk aan heroïne en dat ik best zin heb om dit weer eens te proberen. Ik zeg tegen mijn vrouw dat dit fucking heroïne is en dat ik het wegpleur....

Dit deed ik niet maar ik bewaarde het dus voor gebruik. Het was een klomp van een dikke 3 gram. S'avonds pakte ik folie en gooide er een dikke lijn bruin op. Wat was ik stoned. Volgende dag werken en ik had nergens last van! Ik dacht bij mezelf dat dat dus uiteindelijk wel mee zou vallen qua verslaving.
Diezelfde avond weer gerookt natuurlijk. Volgende dag weer nergens last van natuurlijk. Ik werken en had nachtdienst. Helemaal alleen met mijn zakje bruin. Uiteindelijk knetterhigh geworden op het werk en merkte dat ik er steeds meer naar ging verlangen. Ik ging steeds vaker chineezen. Ik merkte aan mezelf dat het uit de hand ging lopen en heb het zakje met moeite weg kunnen gooien in de vuilcontainer op mijn werk zodat ik het er ook niet meer uit kon vissen uit zelfbescherming.

Het is nu een jaar later en gebruik geen bruin meer. Het is gevaarlijk spul en je bereikt er niks mee. Ik gebruik zo nu en dan paddo's, truffels, nn-dmt, benzo's en weed natuurlijk. Daar heb ik pas lol in. Enfin dit was mijn ervaring met heroïne. Ik wou dit hewoon ff delen met jullie.

Stay strong and keep save.
Loadedmarcsr
Newbie

Re: Mijn ervaring met heroïne

Berichtdoor leveldesigner op 02 jan 2017 16:50

Heel erg bedankt voor je verhaal over heroine.
Er zijn eigenlijk twee soorten heroine gebruikers denk ik,
zij die ermee begonnen omdat ze het lekker vonden en zij
die ermee begonnen omdat ze coke rookten en iets nodig
hadden om weer rustig te worden. Zelf behoorde ik tot de
eerste groep.

Knap dat je dat zakje weg kon gooien en daarna niet meer
heb gebruikt, houden zo!

Leveldesigner.
Drugs zijn great zolang ze niet tot last worden.
leveldesigner
Forum moderator

Re: Mijn ervaring met heroïne

Berichtdoor hansje1963 op 08 jan 2017 14:08

Bedankt voor je verhaal.
Zeer herkenbaar en knap dat je toch gestopt bent want het is alsof de duvel er mee speelt, als je gestopt bent kom je van alles tegen ( als je gebruikt ( haast) nooit), maar tof dat je toch hebt kunnen stoppen.
Bij mij ging het helaas anders en heb er een methadonverslaving aan over gehouden waar ik moeilijk vanaf kom.
Kortom, een goed verhaal voor iemand die toch wil gaan gebruiken, met name dat je na vele jaren toch weer verslaafd kunt raken.
Hou je taai en keep clean! Groet,: Hans.
hansje1963
Experimenterende gebruiker

Keer terug naar Opiaten