john GehaktBaL schreef:GOEIEDAG LUITJES
IK BEN NIEUW OP DIT FORUM EN VAL MAAR METEEN MET DE DEUR IN HUIS IS ER ECHT IEMAND DIE ECHT WEET WAT ER MIS IS MET DE RECEPTEN DIE BIJ VOORBEELD OP PARTY FLOCK STAAN IK HEB HET 2 KEER GEPROBEERT EN HET WAS 2 KEER BAGGER HEB HET GEWOON WEG GEGOOIT OMDAT IK ER FLAUW VAN WAS IK KON ER ALTIJD ZEER MAKKELIJK AAN KOMEN MAAR DIE TIJD IS VOOR BIJ IK WIL HET DUS ZELF MAKEN MAAR HET LUKT NIET WIE HELPT MIJ
B.V.D

voor ongeveer 1 liter is nodig:
-520clGamma-butyrolactone.
-520 cl dH20 (gedistilleerd water, om accu mee te vullen)(bouwmarkt, halfords)
-260 gr NaOH (Natrium hydroxide=caustic soda)(bouwmarkt)
-Acetic Acid (geconcentreerde azijnzuur 80(toko)
-pH-strips lakmoespapier)
Glazen 5 liter Laboratorium Beker, RVS pan vodoet ook (wel een hoge) RVS garde, passende deksel.
1. doe de lactone in de beker/pan, voeg hierbij de NaOh, even doorroeren met de garde.
2. Voeg dH2O toe even doorroeren(pas op nu!!), de reaktie zal nu eerst 'blind' worden en opwarmen, binnen enkele seconden zal de reaktie plaatsvinden (aan de kook komen) deze methode heeft 2 voordelen, het afdrijven van wat je kan missen, en de noodzakelijke ring openen, 2 vliegen in 1 klap dus!!). Zodra de reaktie omhoog komt, goed opletten, zodra je ziet dat hij niet hoger komt doe je de deksel erop, en laat hem zelf rustig uitreageren, dit duurt geen minuten.
Test nu met een pH strip, en voeg evt. als hij te laag staat (zuur is) nog wat NaOH toe maar met mate, je ziet het reageren als er nog nodig is, doe dit tot hij BASIS is ph12.
3. Voeg nu70 ml dH20 toe, en zet op vuur met deksel, breng aan de kook, als kookt vuur laag zetten, en een half uurtje zachtjes laten doorborrelen met de deksel erop. (refluxen).
4. Nu kan je hem gaan 'stellen' (juiste pH voor consumptie), vuur uit, en pH meten. Als de pH te hoog is een beetje gbl toevoegen. En wanneer het te laag is een BEETJE NaOH.
Aflaten koelen, duurt best wel lang, maar je hebt wel wat, dosering 3 tot max. 4,5 ml.
En dan vooral niet teveel ineens nemen

.. En met GHB heb ik nergens last van... tenzij ik een goed weekend eraan ga dan wil ik nog wel eens 's nachts rare dingen gaan dromen.. Maar jah niet zo erg als met een pilletje dat zijn pas vage dromen...

pipoxyz schreef:Top..is Gamma-butyrolactone toevallig een gangbare vloeistof? (zoiets als dat octaan eigenlijk wasbenzine is enzo?)
en ik heb ooit al eens gezocht naar lakmoes papier..niet echt gevonden in de stad.. weet iemand een winkel/bouwmarkt die dat toevallig verkoopt?
*edit..Ik ben niet echt bekend met ghb en heb dus even wat opgezocht.. Huh??..dat Gamma-butyrolactone is verfverwijderaar en is een drugs die direct door mensen word ingenomen????....hoe Extreem!.. das ja back to thinner and glue...maar dan nog een graadje erger lijkt me, aangezien je het drinkt..
lijkt me niet echt gezond als ik dit alles zo lees.

Criminal schreef:Pak een emmer
Gooi daarin:
3 L gedestileerd water (2L voor hele sterke (dikke) GHB)
2 L GBL
Goed roeren
Daar aan toevoegen 1000MG goodsteenontstopper
eerst 500MG ineens, roeren tot het uitgereageerd is, vervolgens de overige 500MG rustig toevoegen en continu roeren
Als alles uitgereageerd is af laten koelen
KLAAR
Criminal schreef:Pak een emmer
Gooi daarin:
3 L gedestileerd water (2L voor hele sterke (dikke) GHB)
2 L GBL
Goed roeren
Daar aan toevoegen 1000MG goodsteenontstopper
eerst 500MG ineens, roeren tot het uitgereageerd is, vervolgens de overige 500MG rustig toevoegen en continu roeren
Als alles uitgereageerd is af laten koelen
KLAAR

Criminal schreef:Lig niet te lullen... ik heb de laatste jaren al wel 500L G gemaakt op deze manier!
Een emmer smelt niet van GBL!
Je hebt ook geen vuur nodig om alles uit te laten reageren!
Prutsers
Criminal schreef:Lig niet te lullen... ik heb de laatste jaren al wel 500L G gemaakt op deze manier!
Een emmer smelt niet van GBL!
Je hebt ook geen vuur nodig om alles uit te laten reageren!
Prutsers

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten