GOEIE GHB MAKEN WIE WIL HELPEN

Het forum voor de drug GHB.

GOEIE GHB MAKEN WIE WIL HELPEN

Berichtdoor john GehaktBaL op 17 okt 2007 14:47

GOEIEDAG LUITJES
IK BEN NIEUW OP DIT FORUM EN VAL MAAR METEEN MET DE DEUR IN HUIS IS ER ECHT IEMAND DIE ECHT WEET WAT ER MIS IS MET DE RECEPTEN DIE BIJ VOORBEELD OP PARTY FLOCK STAAN IK HEB HET 2 KEER GEPROBEERT EN HET WAS 2 KEER BAGGER HEB HET GEWOON WEG GEGOOIT OMDAT IK ER FLAUW VAN WAS IK KON ER ALTIJD ZEER MAKKELIJK AAN KOMEN MAAR DIE TIJD IS VOOR BIJ IK WIL HET DUS ZELF MAKEN MAAR HET LUKT NIET WIE HELPT MIJ

B.V.D
john GehaktBaL
Newbie

Berichtdoor lysergine25 op 17 okt 2007 14:51

schreeuw is niet zo ..

stel je is netjes voor ...

kijk je capslock is na ?

WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!! WELKOM !!!
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor john GehaktBaL op 17 okt 2007 14:53

sorry en bedankt 8)
john GehaktBaL
Newbie

Berichtdoor lysergine25 op 17 okt 2007 15:30

graag gedaan ....

ik kan je helaas niet echt helpen ... maar er worden wel is tips uitgewisseld.
die tips staan onder deze kop:

GHB.

Dus zoeken en je kan straks weer wat GHB maken.

Stonie
All missions are aborted, i am on a new path.
A sober mind should improve my life.
lysergine25
Badass junkie

Berichtdoor john GehaktBaL op 17 okt 2007 15:36

ik heb al zeer veel bekeken ook van andere forum's maar kom er niet uit
jammer ze zeggen allemaal dat het heel makkelijk is maar dat valt nog tegen volgens mij ik zoek nog wel verder ik hoop toch wel dat iemand mij iets informatie wil geven desnoods over de msn of telefoonisch
john GehaktBaL
Newbie

Berichtdoor Ellesdee op 17 okt 2007 16:01

Afbeelding
Afbeelding
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird. The world is weird & they take PROZAC to make it look normal...
Ellesdee
Badass junkie

Berichtdoor john GehaktBaL op 17 okt 2007 18:44

ja weet ik daar was al op gereageert
:wink:
john GehaktBaL
Newbie

Berichtdoor Robdebob op 17 okt 2007 20:01

Neem een kijkje bij onze buren: http://www.drugs-forum.co.uk/forum/foru ... y.php?f=46
Hier heb ik ook errug handige informatie gevonden :rolleyes:
Zorg wel dat als je naar jezelf refereert dat je de naam SWIM gebruikt (Someone who isn't me)
Robdebob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor john GehaktBaL op 17 okt 2007 23:34

ik zal wel even kijken als er bruikbare info voor mij bij staat

bedankt Robdebob :)
john GehaktBaL
Newbie

Re: GOEIE GHB MAKEN WIE WIL HELPEN

Berichtdoor 200466 op 18 okt 2007 14:23

john GehaktBaL schreef:GOEIEDAG LUITJES
IK BEN NIEUW OP DIT FORUM EN VAL MAAR METEEN MET DE DEUR IN HUIS IS ER ECHT IEMAND DIE ECHT WEET WAT ER MIS IS MET DE RECEPTEN DIE BIJ VOORBEELD OP PARTY FLOCK STAAN IK HEB HET 2 KEER GEPROBEERT EN HET WAS 2 KEER BAGGER HEB HET GEWOON WEG GEGOOIT OMDAT IK ER FLAUW VAN WAS IK KON ER ALTIJD ZEER MAKKELIJK AAN KOMEN MAAR DIE TIJD IS VOOR BIJ IK WIL HET DUS ZELF MAKEN MAAR HET LUKT NIET WIE HELPT MIJ

B.V.D

PM me ff hoe je hebt gehandeld, help ik je ff op weg...
Greetzzz "the Brewer"
200466
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor shadad op 19 okt 2007 14:15

...
Laatst bijgewerkt door shadad op 10 jun 2008 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt
shadad
Newbie

Berichtdoor Anon op 19 okt 2007 15:38

Het gaat meer om de gronden waarop een forum gesloten kan worden.
Anon
Donateur

Berichtdoor Delirium op 19 okt 2007 15:48

shadad schreef:Dealen & produceren is verboden, maar gebruik van hard drugs is dat toch ook??

Gedoogbeleid FTW
The opposite of war isn't peace; it's creation.
Delirium
Badass junkie

Berichtdoor shadad op 23 okt 2007 11:28

Delirium schreef:
shadad schreef:Dealen & produceren is verboden, maar gebruik van hard drugs is dat toch ook??

Gedoogbeleid FTW

Is er in Nederland een gedoogdbeleid voor harddrugs?
shadad
Newbie

Berichtdoor Pikachu op 23 okt 2007 12:31

Ze pakken niet vaak mensen op voor het gebruik ervan, maar het is wel degelijk illegaal en als je tegen een politieman zegt van: ZO HE IK HEB NET ES EFFETJES 10 PILLEN NAAR BINNEN GEWERK!!
Dan zal hij je wel degelijk oppakken. (taakstraf)
‘Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.’
Pikachu
Wijs gebruiker

Berichtdoor mark1543 op 12 nov 2007 14:52

^^ Nee, onder invloed zijn is niet illegaal. Alleen bezit is illegaal.
mark1543
Newbie

Berichtdoor pieter-b op 12 nov 2007 16:48

:wave:
Laatst bijgewerkt door pieter-b op 05 jul 2008 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
pieter-b
Badass junkie

Berichtdoor 25tolife op 12 nov 2007 16:59

Zelf nooit gemaakt, maar dit recept heb ik ervan:
voor ongeveer 1 liter is nodig:

-520clGamma-butyrolactone.
-520 cl dH20 (gedistilleerd water, om accu mee te vullen)(bouwmarkt, halfords)
-260 gr NaOH (Natrium hydroxide=caustic soda)(bouwmarkt)
-Acetic Acid (geconcentreerde azijnzuur 80(toko)
-pH-strips lakmoespapier)

Glazen 5 liter Laboratorium Beker, RVS pan vodoet ook (wel een hoge) RVS garde, passende deksel.

1. doe de lactone in de beker/pan, voeg hierbij de NaOh, even doorroeren met de garde.

2. Voeg dH2O toe even doorroeren(pas op nu!!), de reaktie zal nu eerst 'blind' worden en opwarmen, binnen enkele seconden zal de reaktie plaatsvinden (aan de kook komen) deze methode heeft 2 voordelen, het afdrijven van wat je kan missen, en de noodzakelijke ring openen, 2 vliegen in 1 klap dus!!). Zodra de reaktie omhoog komt, goed opletten, zodra je ziet dat hij niet hoger komt doe je de deksel erop, en laat hem zelf rustig uitreageren, dit duurt geen minuten.

Test nu met een pH strip, en voeg evt. als hij te laag staat (zuur is) nog wat NaOH toe maar met mate, je ziet het reageren als er nog nodig is, doe dit tot hij BASIS is ph12.

3. Voeg nu70 ml dH20 toe, en zet op vuur met deksel, breng aan de kook, als kookt vuur laag zetten, en een half uurtje zachtjes laten doorborrelen met de deksel erop. (refluxen).

4. Nu kan je hem gaan 'stellen' (juiste pH voor consumptie), vuur uit, en pH meten. Als de pH te hoog is een beetje gbl toevoegen. En wanneer het te laag is een BEETJE NaOH.

Aflaten koelen, duurt best wel lang, maar je hebt wel wat, dosering 3 tot max. 4,5 ml.

En dan vooral niet teveel ineens nemen

Bron : http://ghbfanclub.web-log.nl
Kijk goed, en zie wat je ziet in alle dimensies die je je bedenken kan!
25tolife
Donateur

Berichtdoor pieter-b op 12 nov 2007 17:08

Laatst bijgewerkt door pieter-b op 05 jul 2008 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
pieter-b
Badass junkie

Berichtdoor angel-devil op 13 nov 2007 13:58

hahahahah welke drugs is wel gezond volgens jou???

Ghb vind ik zelf nog het fijnste drugs wat er is.. waarom???? Nou je voelt je niet kapot de volgende dag.. het duurt maar voor 1.5 tot 2 uur daarna ben je weer zo nuchter als wat.. na zoveel uur is het alweer uit je bloed.. Als ik bijv een pilletje neem dan voel ik me de volgende dag toch brak rare roes.. paar dagen daarna de bekende dipdag.. voel me dan zo zieligAfbeelding.. En met GHB heb ik nergens last van... tenzij ik een goed weekend eraan ga dan wil ik nog wel eens 's nachts rare dingen gaan dromen.. Maar jah niet zo erg als met een pilletje dat zijn pas vage dromen...
Afbeelding
angel-devil
Belezen gebruiker

Berichtdoor Ruud op 16 nov 2007 07:36

pipoxyz schreef:Top..is Gamma-butyrolactone toevallig een gangbare vloeistof? (zoiets als dat octaan eigenlijk wasbenzine is enzo?)
en ik heb ooit al eens gezocht naar lakmoes papier..niet echt gevonden in de stad.. weet iemand een winkel/bouwmarkt die dat toevallig verkoopt?

*edit..Ik ben niet echt bekend met ghb en heb dus even wat opgezocht.. Huh??..dat Gamma-butyrolactone is verfverwijderaar en is een drugs die direct door mensen word ingenomen????....hoe Extreem!.. das ja back to thinner and glue...maar dan nog een graadje erger lijkt me, aangezien je het drinkt..
lijkt me niet echt gezond als ik dit alles zo lees.

Wasbenzine is eigenlijk nafta (i.p.v. octaan, octaan is een bestanddeel van benzine euro 95, euro 98, heeft te maken met het octaangehalte).

Gamma butyrolacton is een veel gebruikte oplosmiddel in de industrie, net als 1,4 butaanediol (ook een precursor van GHB), daarom zijn deze stoffen bijna niet illigaal te maken, alleen 'vedacht'.

Het nemen van deze stoffen is niks extreems aan (in vergelijking met andere drugs) als men kijkt naar de bereidingswijze van MDMA (XTC) of amfetamine (speed), of andere phenetylamines omdat voor de reductie hiervan EXTREEM GIFTIGE kwikzouten (HgCl2, Hg(NO3)2 e.a.) gebruikt worden. Wanneer een goede chemicus hiermee aan het werk is geweest is er niet veel reden tot paniek, het probleem is juist dat je nooit weet wie er mee aan het 'knooien' geweest is. Hetzelfde geldt voor GHB (ook de herkomst van de grondstoffen valt weinig over na te vertellen.).

De ingredienten van een drug zeggen ontzettend weinig over de schadelijkheid. Wat dat je waarvan farmaceutische preparaten van gemaakt zijn?
Wat dacht je wat de gondstoffen zijn van 'gewone' salmiak poeder? Juist: Zoutzuur en ammoniak, ook niet echt gezonde stoffen. Mijn intentie is niet om het gebruik van GHB of welke drug dan ook te promoten maar op basis van slechts de inhoudsstoffen valt weinig over de schadelijkheid van een drug te zeggen.

Lakmoespapier is papier doordrenkt met het sap van de rode kool, die groen kleurt wanneer het in contact komt met een base en rood wanneer het in contact komt met een zuur. Zelf eenvoudig te maken dus. pH strips zijn te verkrijgen bij de apotheek of een aquariumspeciaalzaak(stuk duurder).
Ruud

Berichtdoor pieter-b op 16 nov 2007 09:25

Laatst bijgewerkt door pieter-b op 05 jul 2008 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
pieter-b
Badass junkie

Berichtdoor Criminal op 05 dec 2007 12:27

Pak een emmer
Gooi daarin:
3 L gedestileerd water (2L voor hele sterke (dikke) GHB)
2 L GBL
Goed roeren
Daar aan toevoegen 1000MG goodsteenontstopper
eerst 500MG ineens, roeren tot het uitgereageerd is, vervolgens de overige 500MG rustig toevoegen en continu roeren

Als alles uitgereageerd is af laten koelen

KLAAR
Some people laugh because we're different... We laugh because they're all the same...
Criminal
Newbie

Berichtdoor kwezel op 06 dec 2007 17:37

zou het een half uurtje lang op het vuur laten uitkoken, anders drink je zoveel pure gbl..
kwezel

Berichtdoor doityourself op 07 dec 2007 19:57

Criminal schreef:Pak een emmer
Gooi daarin:
2 L GBL
Goed roeren
eerst 500MG ineens, roeren tot het uitgereageerd is, vervolgens de overige 500MG rustig toevoegen en continu roeren

KLAAR

EEN EMMER??? Die gaat oplossen door de GBL , zou toch beter een glazen kom pakken.
do what you have to do!
doityourself
Newbie

Berichtdoor Flugeltje op 07 dec 2007 22:41

Criminal schreef:Pak een emmer
Gooi daarin:
2 L GBL
Goed roeren

KLAAR

Zo simpel is het ook weer niet. Voor er weer clowns zijn die dit gaan proberen met verkeerde spullen en in het ziekenhuis terecht komen
Did: ketamine, (dex)amfetamine, LSD(400µgr), paddo's, ephedrine, benzo's, ghb, xtc, mdma kristal, cocaine, 2-cb, cannabis, dmt, poppers, hasholie
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Berichtdoor Criminal op 08 dec 2007 18:55

Lig niet te lullen... ik heb de laatste jaren al wel 500L G gemaakt op deze manier!

Een emmer smelt niet van GBL!
Je hebt ook geen vuur nodig om alles uit te laten reageren!

Prutsers
Some people laugh because we're different... We laugh because they're all the same...
Criminal
Newbie

Berichtdoor 200466 op 10 dec 2007 19:43

Criminal schreef:Lig niet te lullen... ik heb de laatste jaren al wel 500L G gemaakt op deze manier!

Prutsers

Als je emmer van HDPE is gemaakt smelt ie niet nee....
Greetzzz "the Brewer"
200466

Berichtdoor Flugeltje op 11 dec 2007 00:53

Criminal schreef:Lig niet te lullen... ik heb de laatste jaren al wel 500L G gemaakt op deze manier!

Prutsers

Ok '' criminal '' haha
Did: ketamine, (dex)amfetamine, LSD(400µgr), paddo's, ephedrine, benzo's, ghb, xtc, mdma kristal, cocaine, 2-cb, cannabis, dmt, poppers, hasholie
Favo Ghb
Flugeltje
Wijs gebruiker

Keer terug naar GHB