1e keer gbl, geen effect, advies aub

Het forum voor de drug GHB.

1e keer gbl, geen effect, advies aub

Berichtdoor gbltje op 06 sep 2007 14:10

Hallo,

Heb gister voor de eerste keer gbl gebruikt en ik heb het volgende gedaan :

redelijk gegeten en na 4 uur het volgende :
0.7 ml, voelde niks dus na half uur 0,6 ml, nog niks dus weer na half uur 0,5, weer niks

Dus toch 1,8 in totaal

Ik weet dat het aan de voorzichtige kant is, maar beter safe than sorry.

Ik ben ongeveer 80 kg.

Wat is jullie advies, wanneer nog een keer proberen en in welke hoeveelheden ?

Peter
gbltje
Newbie

Berichtdoor slunse op 06 sep 2007 14:11

2ml in een keer
sweet lady alcohol
slunse
Bewuste gebruiker

Berichtdoor gbltje op 06 sep 2007 14:13

Kan dat geen kwaad en wanneer kan ik het weer proberen ? ( ongeveer )
gbltje
Newbie

Berichtdoor Robdebob op 08 sep 2007 01:13

Nu

Kan geen kwaad :wink:
Robdebob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Bollie op 08 sep 2007 06:04

is gewoon te weinig voor iemand van 80 kg.
Er zijn mensen die daarmee genoeg hebben, maar er zijn er ook die 5 ml nodig hebben om iets te voelen. Ik ben zo iemand...

Ik adviseer je totaal niet om 5 ml te nemen, maar ik zou het eens proberen met 2 ml ineens te drinken,en als je na een halfuur nog niets voelt, nog 1 ml bijdrinken. Zeker niet dezelfde dosis als ervoor... Want dat zal wel eens verkeerd kunne uitvallen.

Succes !
Hallucinogenen, daar hou ik van !
Bollie
Bewuste gebruiker

Re: 1e keer gbl, geen effect, advies aub

Berichtdoor 200466 op 08 sep 2007 14:09

gbltje schreef:Hallo,

Heb gister voor de eerste keer gbl gebruikt en ik heb het volgende gedaan :

redelijk gegeten en na 4 uur het volgende :
0.7 ml, voelde niks dus na half uur 0,6 ml, nog niks dus weer na half uur 0,5, weer niks

Dus toch 1,8 in totaal

Ik weet dat het aan de voorzichtige kant is, maar beter safe than sorry.

Ik ben ongeveer 80 kg.

Wat is jullie advies, wanneer nog een keer proberen en in welke hoeveelheden ?

Peter

Bij 2ml GBL zou je zeker wat moeten voelen, of bedoel je soms GHB?
GBL is trouwens de pest voor je lever, nieren ed. En je krijgt er ook bloedverzuring van. GBL is Gamma-Butyrolactone, dit is een heel andere seof dan Gamma-HydroxyButyraat... En dat is de werkzame stof....
L moet dus eerst door je organen worden omgezet in B.
Greetzzz "the Brewer"
200466
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor Robdebob op 08 sep 2007 17:34

GBL wordt omgezet in GHB dus eigenlijk neem je dezelfde stof tot je. Het is gelul dat GBL slechter is voor je dan GHB. GBL is misschien even zuur als cola en daar kan je echt wel wat meer van drinken dan 4 ml... :wave:
Robdebob
Bewuste gebruiker

Berichtdoor 200466 op 10 sep 2007 13:58

Robdebob schreef:GBL wordt omgezet in GHB dus eigenlijk neem je dezelfde stof tot je. Het is gelul dat GBL slechter is voor je dan GHB. GBL is misschien even zuur als cola en daar kan je echt wel wat meer van drinken dan 4 ml... :wave:

...... Meet de Ph waarde van GBL eens een keer met je Ph meter... Je zult zien dat ie niet te meten is!
Die van Cola wel overigens...
Doe eerst eens wat research voor je hier iemand (misschien onbedoeld) de vernieling in helpt.
Greetzzz "the Brewer"
200466

Berichtdoor pino op 28 sep 2007 18:34

GBL moet omgezet worden door je lever. Ik heb ergens gelezen, dat je de eerste paar keer GBL geen effect hebt, omdat je lever niet voldoende enzymen heeft, die het kunnen omzetten. Swim heeft het meerdere malen gebruikt en de eerste keren merkte hij er ook niet veel van.

Overigens is het spul niet slecht voor je lever, maar het kan wel je bloed zuurder maken in grote hoeveelheden, wat nare en mogelijk levensbedreigende consequenties kan hebben. Dit geld vermoedelijk alleen voor degene, die eraan verslaafd is. Wat natriumbicarbonaat (zit in veel maagtabletten, is ook een rijsmiddel) helpt tegen de last van de maag en zal waarschijnlijk het verzuren van bloed tegengaan.
pino
Newbie

Berichtdoor Atropa op 29 sep 2007 02:52

Ik ben hevig verslaafd geweest aan GBL en heb idd de levensgevaarlijke risico's ondervonden. Hartritmestoornissen, af en toe heel weinig kloppingen en bloed dat niet lekker door het lichaam werd gepompt.

Ik gebruikte 20 ml op werkdagen en 6 ml voor het slapen gaan, wat anders niet mogelijk was. In het weekend 40 ml per dag.

Ik heb moeten afbouwen, als ik dat niet deed zou ik een hartinfarct hebben gehad.

Ik nam telkens een iets lagere dosis maar veranderde geen frequentie. Elke keer werd de hel iets minder, en het rillen, koud zijn en mentaal leeg voelen verminderde op den duur.

En een seksverslaving, 6 tot 7 keer per dag.
Atropa
Bewuste gebruiker

Berichtdoor angel-devil op 30 sep 2007 20:49

Atropa schreef:
En een seksverslaving, 6 tot 7 keer per dag.

Door de GBL gebruik.. of van jezelf??? Heb er ook last van... niemand kan me daarbij helpen, helaas..Afbeelding
Ook gehoord dat een man door teveel gebruik impotent kan worden, is dat zo?
angel-devil

Berichtdoor ^_^ op 02 okt 2007 14:08

pino schreef:GBL moet omgezet worden door je lever. Ik heb ergens gelezen, dat je de eerste paar keer GBL geen effect hebt, omdat je lever niet voldoende enzymen heeft, die het kunnen omzetten. Swim heeft het meerdere malen gebruikt en de eerste keren merkte hij er ook niet veel van.

Overigens is het spul niet slecht voor je lever, maar het kan wel je bloed zuurder maken in grote hoeveelheden, wat nare en mogelijk levensbedreigende consequenties kan hebben. Dit geld vermoedelijk alleen voor degene, die eraan verslaafd is. Wat natriumbicarbonaat (zit in veel maagtabletten, is ook een rijsmiddel) helpt tegen de last van de maag en zal waarschijnlijk het verzuren van bloed tegengaan.

Denk dat je gelijk hebt over eerst weinig voelen van GBL eerste paar keren, het is dan heel saai daarna wordt het veel leuker
^_^
Bewuste gebruiker

Berichtdoor joint20 op 07 okt 2007 01:11

200466 schreef:
Robdebob schreef:GBL wordt omgezet in GHB dus eigenlijk neem je dezelfde stof tot je. Het is gelul dat GBL slechter is voor je dan GHB. GBL is misschien even zuur als cola en daar kan je echt wel wat meer van drinken dan 4 ml... :wave:

...... Meet de Ph waarde van GBL eens een keer met je Ph meter... Je zult zien dat ie niet te meten is!
Die van Cola wel overigens...
Doe eerst eens wat research voor je hier iemand (misschien onbedoeld) de vernieling in helpt.

Gbl is niet zuur en ook niet basische is, dus gewoon neutraal.
Dat het niet te meten is had weer met wat anders te maken..
Gbl wordt in de maag omgezet naar ghb, voor dat proces wordt hydroxide uit je bloed ontrokken, en dat kan er wel weer voor zorgen dat je bloed verzuurd op den duur.
joint20

Berichtdoor mmn op 09 nov 2007 23:53

maar wat moet je dan tegen die bloedverzuring doen. ik gebruik maar maximaal 10 ml GBL per week. maar beter voorkomen als genezen toch ?
Done : Nicotine, Weed, Hasj, GHB, Alcohol, LSD, Paddo's, MDMA, Ephedra, Caffeine, Kanna, Kratom, AMT
To do : Hasholie, DMT, Salvia, 2c-b,lachgas,4fmp

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10957 [LSD]
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10147 [GHB]
mmn
Belezen gebruiker

Berichtdoor Ruud op 16 nov 2007 08:23

200466 schreef:

Idd, het moet eerst opgelost zijn in water om zijn zure of basische gedrag te vertonen omdat het z'n H+(zuur) of OH-(basisch) ionen af moet staan, maar GBL is gewoon neutraal(misschien licht zuur pH 6 maar zeker niet lager dan dat.) overigens.

De reactie GBL + NaOH --->> NaGHB is ook geen zuur/base reactie maar het GBL wordt gehydrolyseerd tot GHB.
Ruud

Berichtdoor MrCocaine op 02 jan 2008 18:33

Idd, het moet eerst opgelost zijn in water om zijn zure of basische gedrag te vertonen omdat het z'n H+(zuur) of OH-(basisch) ionen af moet staan, maar GBL is gewoon neutraal(misschien licht zuur pH 6 maar zeker niet lager dan dat.) overigens.

De reactie GBL + NaOH --->> NaGHB is ook geen zuur/base reactie maar het GBL wordt gehydrolyseerd tot GHB.
Doorgesnoven Dirk
MrCocaine
Belezen gebruiker

Keer terug naar GHB