via internet bestellen?

Het forum voor de drug GHB.

via internet bestellen?

Berichtdoor xcrement op 04 dec 2007 13:56

Ik heb reeds enkele site's gevonden waar gbl wordt aangeboden (als inktverwijdereraar etc.), maar ik kan me niet voorstellen dat dit gewoon kan? De politie komt die sites evengoed tegen, en gaat ze wel in het oog houden en zo evt. mensen pakken. Of de site is gewoon door de politie gemaakt en zo hebben ze je direct natuurlijk want je moet al je gegevens invoeren.
Ik ga de site's niet vernoemen om ze nog wat meer op het internet te laten verschijnen.
Indien iemand al gbl (of ghb?) heeft besteld via internet, en dit veilig is gelukt of ervaring heeft met een nep-site me dit te pm'en? (privater).
Het zou maar om een kleine hoeveelheid gaan, maar ik heb echt mijn twjifels of zoiets geen oplichterij of een valstrik is....?

Ik hoop dat ik reactie krijg...

grts
xcrement
Belezen gebruiker

Berichtdoor jcp op 04 dec 2007 14:03

Dat komt omdat GBL in tegenstelling tot GHB volgens mij nog niet op de lijst van gecontroleerde stoffen staat.
Afbeelding
jcp
Bewuste gebruiker

Berichtdoor xcrement op 04 dec 2007 15:28

Daar ben ik zelf niet van op de hoogte, maar ik heb toch sterk mijn twijfels of dit echt wel geen valstrik of oplichterij is. Dus moest er iemand ervaring hebben met gbl/ghb via internet te bestellen, zou die me dan willen pm'en via welke (web)site hij/zij dit gedaan heeft, voor de zekerheid.
Want de prijzen zijn helemaal niet duur dus het klinkt aanlokkelijk.
Maar het lijkt me iets te gemakkelijk, gewoon gbl intikken op google, en het eerste wat je krijgt is een link naar waar je gbl zou kunnen bestellen?
Lijkt me niet echt juist...?
xcrement
Belezen gebruiker

Berichtdoor jcp op 04 dec 2007 15:41

Ey, jij weet toch ook niet beter dan dat het een schoonmaakmiddeltje is? :D
Ik denk dat het geen probleem is om te bestellen, ik zou me alleen druk gaan maken als je hele grote hoeveelheden besteld.
Afbeelding
jcp
Bewuste gebruiker

Re: via internet bestellen?

Berichtdoor Eckster C op 04 dec 2007 15:59

xcrement schreef:Ik heb reeds enkele site's gevonden waar gbl wordt aangeboden (als inktverwijdereraar etc.), maar ik kan me niet voorstellen dat dit gewoon kan? De politie komt die sites evengoed tegen, en gaat ze wel in het oog houden en zo evt. mensen pakken. Of de site is gewoon door de politie gemaakt en zo hebben ze je direct natuurlijk want je moet al je gegevens invoeren.
Ik ga de site's niet vernoemen om ze nog wat meer op het internet te laten verschijnen.
Indien iemand al gbl (of ghb?) heeft besteld via internet, en dit veilig is gelukt of ervaring heeft met een nep-site me dit te pm'en? (privater).
Het zou maar om een kleine hoeveelheid gaan, maar ik heb echt mijn twjifels of zoiets geen oplichterij of een valstrik is....?

Ik hoop dat ik reactie krijg...

grts

paranoia? maar idd ik kan begrijpen waarom je een beetje argwaan bent
al 4 maand gestopt met dope
Afbeelding
Eckster C
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Nirvana_646 op 04 dec 2007 17:32

xcrement schreef:Of de site is gewoon door de politie gemaakt en zo hebben ze je direct natuurlijk want je moet al je gegevens invoeren.

Dat mag niet in Nederland of België, deze praktijken worden enkel gebruikt door de politie in Amerika!
Nirvana_646
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor xcrement op 04 dec 2007 17:36

Maar gbl is toch illegaal of niet?
xcrement
Belezen gebruiker

Berichtdoor jasper op 04 dec 2007 17:42

dat is cd cleaner man, tuurlijk isdat legaal.
het is miss illigaal om het te consumeren :s
jasper
Wijs gebruiker

Berichtdoor Frisko op 04 dec 2007 17:45

xcrement schreef:Maar gbl is toch illegaal of niet?
yep
hier in belgie toch...
maar voor een kleine hoeveelheid gaan ze je niks maken hoor!!!
wel is het zo dat ze je gegevens noteren en moeten doorgeven oid...
maar als je niet veel koopt dan zal het geen probleem wezen...
ik heb 2 x 1l besteld een keer en daarna 5 liter!!
toen die ghb allemaal verkocht was heb ik een huiszoeking gehad en pc in beslag genomen en van die shit allemaal en zijn ze alles te weten gekomen!!
daarvoor moet ik in januari voor de correctionele rechtbank komen!(gelukkig dat ze alleen resten gevonden hebben want anders hing ik!!)
dus een beetje valt wel te' bestellen maar wees niet dom zoals ik was...
:wave:
Cocaine she said : was the best damn thing i ever had!

Live fast,Die young!!!
Frisko
Badass junkie

Berichtdoor jasper op 04 dec 2007 17:52

ja maar dat maakt de gbl toch niet illegaal?
het is gewoon hetgeen wat je ermee doet dat het illegaal maakt de gbl zelf toch niet?
jasper
Wijs gebruiker

Berichtdoor jcp op 04 dec 2007 17:59

Uit het jaarverslag 2007 van het europees waarnemingscentrum drugs en drugsverslaving...

GHB kan eenvoudig worden geproduceerd uit de
precursoren gamma-butyrolacton (GBL) en 1,4-butanediol
(1,4-BD), oplosmiddelen die veelvuldig in het bedrijfsleven
worden toegepast en commercieel verkrijgbaar zijn. Enkele
landen hebben een of beide van deze precursorstoffen,
vanwege mogelijk misbruik, ondergebracht in de
drugswetgeving of in vergelijkbare wetgeving (Italië,
Letland, Zweden). Omdat GBL in de meeste lidstaten geen
gecontroleerde stof is en er via internet eenvoudig aan te
komen is, lijken sommige GHB-gebruikers overgestapt te
zijn op GBL. Uit kwalitatieve analysen van online-GHB- en
drugsforums in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en
Nederland blijkt dat gebruikers GBL betrekken van
aanbieders van chemische stoffen die GBL voor diverse
rechtmatige doeleinden op de markt brengen.

Met andere woorden: de regering loopt op het moment wat GBL betreft achter de feiten aan :)
Afbeelding
jcp
Bewuste gebruiker

Berichtdoor xcrement op 04 dec 2007 18:11

De telefoonnummer die op hun site staat, bestaat niet.
Verdacht?
xcrement
Belezen gebruiker

Berichtdoor jasper op 04 dec 2007 18:25

dude....
jasper
Wijs gebruiker

Berichtdoor neti op 04 dec 2007 18:28

ff vraagje hier... geenzin om t te zoeken... kun je gbl gewoon innemen, of meto dat nog bewerkt?
neti
Badass junkie

Berichtdoor davie op 04 dec 2007 18:36

Het is eigenlijk een erg agressief middeltje, dus moet wel er iets bij pakken. Maar ik zou het dus afraden om zonder iets te doen. Kan volgens mij zelfs blaren opleveren of schade aan slokdarm enzo.

Ik pak dan altijd een glas water en zeker met 0,25l minimaal wegspoelen.
davie
Wijs gebruiker

Berichtdoor xcrement op 04 dec 2007 18:44

barry schreef:dude....

?
Is het zo paranoia om te denken dat de site oplichterij is, of een door de politiegemaakte site, of dat de site wel degelijk in het oog gehouden wordt... ?
xcrement
Belezen gebruiker

Berichtdoor jasper op 04 dec 2007 19:06

beetje wel, maar dan weer je kan nooit voorzichtig genoeg zijn
jasper
Wijs gebruiker

Berichtdoor angie123 op 07 dec 2007 14:43

je kunt het gewoon via internet bestellen en het wordt keurig thuis afgeleverd hoor. Koop niet te veel en te vaak dan is er niets aan de hand. Bij mij ging het prima, al heb ik het maar een keer gedaan. Die zooi is niet zo aan mij besteed ben ik bang (of juist niet). :wave:
angie123
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Wacky op 07 dec 2007 15:01

Enesteene schreef:ff vraagje hier... geenzin om t te zoeken... kun je gbl gewoon innemen, of meto dat nog bewerkt?

GBL zou schadelijk zijn voor je ingewanden. HOE schadelijk weet ik niet en is wat onduidelijk. Er zijn nogal wat mensen die het zo onbewerkt gebruiken. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en er GHB van maken, of gewoon GHB kopen.

Ik weet niet precies hoe, maar GHB kun je van GBL maken met huis tuin en keuken middelen en legaal verkrijgbare stoffen. Het recept zal wel ergens te vinden zijn op het net.
Wacky
Badass junkie

Berichtdoor doityourself op 07 dec 2007 19:44

Enesteene schreef:ff vraagje hier... geenzin om t te zoeken... kun je gbl gewoon innemen, of meto dat nog bewerkt?

kan je ook puur nemen maar dan wel de helft van wat je normaal aan ghb neemt. :beer:
do what you have to do!
doityourself
Newbie

Berichtdoor Madclubber op 11 dec 2007 14:51

Gamma-Butyrolactone (gbl) is op 23 februari 1999 door de Europese Commissie nog ingedeeld geweest bij het repertorium van de in levensmiddelen gebruikte aromastoffen.

In 1997 staat er op de technical data sheet van gbl uitgegeven door BASF : [i]GBL serves as a chemical intermediate in the manufacture of all pyrrolidones.
It can be used in the production of pesticides, herbicides and plant growth regulators.
GBL may be formed as an intermediate in the production of vitamins and
pharmaceuticals.[/i]

Bezit van GBL is NIET strafbaar in tegenstelling wat er wordt gezegd, enkel de stoffen die in de wet staan zijn strafbaar, gbl staat er niet tussen.

Men heeft het onmogelijk geacht om enige vorm van toezicht uit te oefenen op GBL omdat dit nu éénmaal een uitstekend middel is wat niet enkel in de industrie wordt gebruikt maar ook door kleine zelfstandigen die bvb. schilderen. Het heeft talloze toepassingen.

De Europese Commissie heeft in 2000 een msds opgesteld waarbij uitdrukkelijk bij stond : [i]"Use of alcoholic beverages enhances the harmful effect."[/i] Leuk om te weten is dat er van nature uit gbl zit in bepaalde wijnen.

Maar inderdaad GBL is een prodrug wat wil zeggen dat het in het lichaam wordt omgezet in ghb.

Ik zou graag een vonnis willen zien waarin iemand wordt veroordeeld voor het bezit van gbl op zich. Maar als je 5 liter hebt staan en ook nog eens wat NaOH pro analyse dan denk ik wel dat je grondig wordt nagetrokken.

Voor zover ik weet worden de meeste chemicaliën tegenwoordig via internet besteld vooral bij de grote chemiereuzen maar ook bij andere kleinere bedrijven.

Hier begint dus het misbruik want een internetfirma die gbl verkoopt en die ze zelf heeft aangekocht van een chemiereus in Nederland heeft zelfs geen meldingsplicht.

In de UK is het een epidemie aan het worden vermits men enkel nog gbl gebruikt http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/4261788.stm

MAAR in 2004 heeft een bende het iets te bont gemaakt op internet en ze zijn veroordeeld voor het opzettelijk in de handel brengen van voor de gezondheid schadelijke stoffen.
http://www.om.nl/dossier/nationale_rech ... ten/23262/
=Slipping into madness is good for the sake of comparison=
Madclubber
Newbie

Berichtdoor ErnstJünger op 13 jan 2008 16:30

Frisko schreef:toen die ghb allemaal verkocht was heb ik een huiszoeking gehad en pc in beslag genomen en van die shit allemaal en zijn ze alles te weten gekomen!!
daarvoor moet ik in januari voor de correctionele rechtbank komen!(gelukkig dat ze alleen resten gevonden hebben want anders hing ik!!)
dus een beetje valt wel te' bestellen maar wees niet dom zoals ik was...
:wave:

Hoe zijn je gerechtelijke perikelen overigens geëindigd?
ErnstJünger
Bewuste gebruiker

Keer terug naar GHB