) maar zo ver laat ik het dus nooit meer komen...
) maar zo ver laat ik het dus nooit meer komen...grapjas schreef:Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan?
Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen..
Ik heb wel is geknikkebolt, maar écht outgegaan nog nooit.

grapjas schreef:Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?
grtz

grapjas schreef:Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect

grapjas schreef:3 cafeïnepillen gehad om de 3 uur eentje.
2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig

was even een raar moment terwijl de vaste klante mij aant uitlache ware 

vloeitje schreef:bij mijn ouders voor de kookpot
dat ik wat te foert van de jointe was, en dat geloofde ze gelukkigAzraël schreef:vloeitje schreef:bij mijn ouders voor de kookpot
jawadde, en wat heb je tegen hen gezegd ?

Azraël schreef:jointes zijn ok voor je ouders?

aXXis schreef:3. Op werk
Geen GHB meer voor deze jongen

grapjas schreef:Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?
SupaRobin schreef:Spijtig genoeg heb ik dit eens 1 keer meegemaakt.. =|
in een discotheek (cherry moon), was een leuk HC avond tot ik het ineens in me kreeg om GHB te kopen.
had een halve flugel ineens gepakt terwijl ik een uurtje geleden een pilletje had gapakt.
Ik kan me van 2u niets meer herinneren tot ik om 6u wakker werdt buiten de discotheek me al men vrienden rond me.
Vrienden zeggen dat de buitenwippers me rond half 4, 4u buiten hebben gedragen, toen wilden ze ambulance bellen maar men vrienden hebben vermeden dat dit hoefde. (phew!)
Was echt een gekke avond die ik nooit meer wil meemaken.

Flugeltje schreef:Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging![]()
Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet

Gebruikers op dit forum: Fidge en 2 gasten