Wil eerst alvast sorry zeggen voor mijn nederlands schrift is niet zo goed

maar denk dat ik wel een verhaal heb wat verteld moet worden
ik denk dat ik een hoop mensen er mee kan helpen
Ik ben een jonge gozer van in de 20 uit omgeving den haag
2,5 jaar zwaar verslaafd geweest aan GHB / GBL
op mijn piek gebruikte ik 11 ML pure GBL elke 2 uur
nee das geen typ fout bij mijn laatste afkick hadden ze me terug gezet op GHB
en nam ik 22 ML GHB elke 2 uur maar voor ik daar ben zal ik de rest van mijn verhaal vertellen
ik gebruikte vanaf me 12 al drugs begon me blowen eerst soms met vrienden
toen ik 14 gewoon elke dag toen ik eenmaal zo ver was ging het snel
op mijn 15 nam ik voor het eerst coke later op mijn 16 me eerste xtc pil
vanaf mijn 16 ging ik altijd stappen met vrienden elke weekend aan
de pillen speed en coke dat heb ik door gezet tot me 21 ongeveer
daarna ging ik niet veel meer uit dus ik stopte met xtc
en gebruikte ik eigenlijk alleen nog speed achter de computer
paar gram in een weekend
en toen kwam er een maat van me aan hij zegt kijk ghb moet je
ook is probeeren zo is het begonnen zal jullie er geen onwijs saai verhaal van ophangen
maar het ging van kwaat tot erger toen kwam er een dag kon ik het niet meer regelen
ik zat op me kamer (woonde nog thuis) en ik voelde het aan komen iedreen kent het wel ik wert niet goed
ik ben naar beneden gelopen en zei tegen me ouders ik ben GHB verslaafd ik heb nu hulp nodig
dit was 2 weken voor kerst we zijn naar de eerste hulp gereden daar hebbe me ze 6 uur laten wachten ik hoorde allemaal
dingen die er niet waren en ik rende met vuilnis bakken over de eerste hulp maar in dat ziekenhuis konde
ze er niks aan doen en ben ik in de ambulance plat gespoten en onder politie begeleiding naar
ander ziekenhuis gebracht op intensive care vast gebonden op bed in sort coma gehouden met lorazepam
met een slang in me keel om te ademen die ik er ook nog keer had uitgestrokken helemaal onder
het bloed zat ik me ouders hadden dit allemaal gezien die mensen zein er kapot aan gegaan
na 2 weken was ik zo gezegt afgekickt maar ik had zoon drang in me lichaam naar ghb
eigenlijk nog dat ik me heb laten ophalen door een maat met een fles ghb ik was 2 min
ziekenhuis uit en zat alweer aan de fles dat kan ik natuurlijk niet lang verborgen houden
en ik was weer verslaafd nog ergers als er voor toen met paas weekend heeft me vader me
af laten kicken thuis de docter had lorazepam voor geschreven op bed met me vader een week lang gelegen
ik weet daar zelf niks meer van door de lorazepam toen daarna ben ik 4 dagen clean gebleven en zat ik weer aan
de fles ik had een nieuwe dealer gevonden een computer winkel ja je geloof het niet maar die verkoopt gewoon GBL
nu maakte ik er niet eens meer ghb van gewoon aan de pure gbl ik begon met 5 ml (een cola dop) GBL per keer
maar ik ging nog sneller omhoog als ooit er voren met me dosering 6 ml bam 7ml bam 8 ml ik wis dat ik me zelf
aan het dood maken was kan het niet anders zeggen ik hield zoveel vocht vast kon me schoenen niet eens meer aan
toen ben ik hulp gaan zoeken bij de berijder in den haag daar was de wachtlijst zo lang dat mijn ouder vreeste dat
ik dat niet zo redden hun raden mijn moeder aan om mij de ghb te geven zodat ik niet nog meer omhoog kon gaan
dus mijn moeder doserde mijn ghb als moeder ga je daar denk ik kapot aan je eigen zoon ghb geven
maar ik wou niet meer cold turky afkicken dat werkt niet dus ik ben gaan zoeken naar afkicken met ghb op
internet aan zoeken naar een ander toen vond ik solutions in voorthuizen ben ik heen gegaan op donderdag
ik kon als ik wou vrijdag al terecht wat geweldig maar ik besloot ma pas na het weekend op te laten nemen
ik kwam daar binnen op 11 ML pure GBL het hoogste wat zo ooit hadden gezien ze gingen me overzetten
op ghb dat was ze zwaar ze begonne met 8 ml ghb ik kreeg gelijk afkick uit eindelijk kwamen we op 22 ml
ghb uit ik heb een detox van ongeveer een maand achter de rug gehad toen stond ik op 0 ik kwam
18-8-2011 uit de kleiniek ik ben nu nog steeds clean zonder problemen de eerste maanden weer thuis
was zwaar maar ik heb me draai weer gevonden
wat ik met dit verhaal wil bereiken mensen die hier kijken op dit forum naar dozes hoeveel ze moeten
nemen denk 2x na het kan ook jouw gebeuren ik was na 2 weken verslaafd (lichamelijk) het kan ook
jouw gebeuren ik ben door een hel gegaan ik heb me FAM ZO VEEL PIJN GEDAAN
het is het allemaal niet waard
en is ik van dit me leven kan oppakken kunne jullie het ook
greets
m4gic26

)
beste tijd , maar je hebt ook nadelen had home party gegeven voor 3 weken xp nieuwe mense enzo ook drugsvolk je bent moe op het laatste e xp en dan sliep ik gewoon is 2dagen- soms is wakker zijn enzo. ma toen, feestje was over al mijn geld erdoor dat ik verdiende iedereen wou da ook is proeve
( op heel korte tijd 1uurtje max ) iedereen had keiveel bang. ik ni ik weet wa ik moet doen