Adrenochroom schreef: Vooral op de Neude lopen al die sneue lui rond, gegarandeerd opstootjes iedere zaterdagnacht.

Marla Singer schreef:Goh, wat was er weer een leuk en gezellig sfeertje in de Amsterdamse binnenstad tijdens de jaarwisseling..... NOT!!!
Erger je ook zo aan het feit dat alcohol en agressie altijd weer zo "leuk" met elkaar hand in hand gaan?

azgaza schreef:Ik drink liever afgezonder met mijn beste vrienden; dan ben ik verzekerd ervan het leuk wordt.

Adrenochroom schreef:Heerlijk om het drugsgebruik van de mainstream af te kraken, we houden elkaar zo wel goed in balans he![]()
Adreno
wel hipocriet om nou te gaan roepen dat mensen bevooroordeelt zijn als ze bijvoorbaat al roepen dat drugs slecht is
.
.

ik praat met iedereen over alles en nog wat, ben heel vrolijk, barst van het zelfvertrouwen en je grenzen zijn op een laag pitje maar als er iemand men bier in de kroeg omstoot zonder zijn excuses aan te bieden, kijk ik ze al meteen wat aan of als ze ruzie zoeken met een maat van me of een maat betrokken is bij een ruzie sta ik er als de kippen bij en dan begint de woede te koken of als ze een vriendin oneervol behandelen (op haar kont slage etc) kan ik ook niet tegen als ik in een dronken bui ben.
Hmmm heerlijk 

bartreligion schreef:Dan moet je eens alcohol met coke mengen.

willem tel schreef:er zijn mensen die agressief worden van alcohol
maar aan de buitenkant wet je niet altijd of er niet meer is
wellicht gebruiken ze medicatie of andere middelen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast