Gemini schreef:Ik ben alleen in de brugklas naar een schoolfeest geweest. Toen vond ik dat nog cool. De jaren daarna was ik bang dat als ik op het schoolfeest zou verschijnen, leraren me aan zouden spreken waarom ik die ochtend/middag/dag/week niet op school was geweest en ik mezelf zou moeten verantwoorden. Dus ging ik maar niet.

acidboy schreef:Drinken jullie in voor een schoolfeest (of voor de oudere mensen deed je dat?)
Hmm, nee.
En wat was dan de reden?
Nvt
Indrinken alleen of met vrienden?
Nvt
En om welke hoeveelheid drank ging het?
Nvt
Waren ouders op de hoogte van het indrinken?
Nvt
Sorry ik heb het idee van 'indrinken' altijd dom gevonden.

overalennergens schreef:Ik heb ook ingedronken voor schoolfeesten, hoewel ik toen al 16 jaar was en het dus in principe niet had gehoeven. Ik zou eventueel op het feest zelf alcohol kunnen krijgen.
Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.
Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.
Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.

. Wat een tijd die studententijd, god god hahaha
overalennergens schreef:Ik heb ook ingedronken voor schoolfeesten, hoewel ik toen al 16 jaar was en het dus in principe niet had gehoeven. Ik zou eventueel op het feest zelf alcohol kunnen krijgen.
Ik deed het altijd samen met een groepje vrienden. Daarnaast was het altijd gewoon erg lachen om samen een beetje te drinken.
Hoeveelheden weet ik niet echt. Vaak waren er een aantal smirnoff's, breezers en verder een fles Coebergh of Blue Curacao, dat soort spul.
Mijn ouders waren er niet van op de hoogte.

Gebruikers op dit forum: MSN [Bot] en 2 gasten