SpaceCase schreef:Ik bedoel eerder te zeggen dat het gevoel dat alcohol geeft altijd prettig is. Natuurlijk moet je niet zo veel zaufen dat je leeggepompt moet worden.
Ik bedoel dus dat andere drugs je emoties negatief kunnen beinvloeden;zoals paranoia etc,etc.

SperSIZEboon schreef:SpaceCase schreef:Ik bedoel eerder te zeggen dat het gevoel dat alcohol geeft altijd prettig is. Natuurlijk moet je niet zo veel zaufen dat je leeggepompt moet worden.
Ik bedoel dus dat andere drugs je emoties negatief kunnen beinvloeden;zoals paranoia etc,etc.
nou dat kan bij alcohol ook hoor
SpaceCase schreef:SperSIZEboon schreef:SpaceCase schreef:Ik bedoel eerder te zeggen dat het gevoel dat alcohol geeft altijd prettig is. Natuurlijk moet je niet zo veel zaufen dat je leeggepompt moet worden.
nou dat kan bij alcohol ook hoor
Je weet toch wel wat ik bedoel? ik heb nog nooit mijn ogen zien smelten of de muren zien ademen door een biertje.

J0S schreef:In vrijwel alle afkick klinieken in de westerse wereld staan de alcohol verslaafde boven aan de top.

Extisi schreef:Ik ben 2 keer écht fout gegaan met alcohol..
Al mijn emoties kwamen naar boven, heb drie uur lang op de grond gelegen en gejankt.
Al mijn gedachten liepen door elkaar, en ik snapte zelf niet meer wat ik dacht. Ik moest overal om huilen en voelde me écht slecht.
Vooral toen ik er na naar huis moest fietsen.![]()
Dus ik denk dat je wel degelijk slecht kan gaan met alcohol. Alleen mensen zien dit niet, omdat het legaal is, je mag het kopen als je 16 + bent en het hoort in het dagelijkse leven.

SpaceCase schreef:Ik bedoel eerder te zeggen dat het gevoel dat alcohol geeft altijd prettig is. Natuurlijk moet je niet zo veel zaufen dat je leeggepompt moet worden.

Dopezilla schreef:SpaceCase schreef:Ik bedoel eerder te zeggen dat het gevoel dat alcohol geeft altijd prettig is. Natuurlijk moet je niet zo veel zaufen dat je leeggepompt moet worden.
Van alcohol schiet ik toch redelijk vaak in een intens melancholische, akelige bui.
Dan moet ik wel iets meer dan aangeschoten zijn, though, en verder dan dat ga ik dus ook niet meer.
Olle
Gebeurt meestal als ik me begin te vervelen.
Ervaar het zelf niet als verschrikkelijk onprettig ofzo. Beetje nadenken over iets kan geen kwaad natuurlijk..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast