BLOEDLINK schreef:Een kameraad van me heeft een week geleden zijn kweeksetje klaargemaakt op zijn kamer.
Hij heeft echter volgende week vakantie, en kan zijn setje daar niet achterlaten.
Onze vraag:
Kunnen we na de eerste flush(waarschijnlijk deze week) tijdelijk stoppen met
de kweek? Dus geen water, licht en warmte geven na de eerste flush? En het plan was om dan na zijn weekje vakantie weer te beginnen. Kan dit?

pxmzy schreef:Ze worden nu allemaal zo, ik heb ze ook wel allemaal aangeraakt bij het oogsten, maar toch. Also, de lucht die ervanaf komt voelt warm en ruikt een beetje raar, maar het stinkt niet.
pxmzy schreef:Mooi om te horen datalles goed is. Ik heb de bak gesoaked voor de volgende flush alleen heb ik m een paar uur te lang laten staan, is dit erg?

pxmzy schreef:Mooi zo, dan gaat alles goed. Hopen dat ze dit weekend ook een goede trip opleveren. Nogmaals bedankt voor al je info/tips!
! Succes, en veel trip plezier!

kebabski schreef:Hmm hij is maar aan 1 kant beslagen met een grote vlek!
Andere kant dus even verstuiven? of beide kanten?
Hoe het beste te doen, aan de binnenkant spuiten of verstuiven op de buitenkant van de zak?!
. Ik zou nog even wachten, als je ziet dat er donkere strepen op je paddestoelen komen of ze beginnen zo een beetje uit te rafelen, dan zou ik pas verstuiven. 

ik kan ze zeker niet morgen oogsten, dus neem ik ze maar tijdens het groeiproces mee, ik wilde eerst oogsten en daarna gesoaked meenemen maar helaas. 

Gewoon de paddenstoelen met een draaiende beweging plukken, als er zo een bosje ontstaat gewoon allemaal in een keer plukken niet 1 voor 1.
KoxBox schreef:.... Maar dan verhoog je de kans op contaminatie (lichtjes).
kebabski schreef:KoxBox schreef:.... Maar dan verhoog je de kans op contaminatie (lichtjes).
Wat bedoel je hier mee?
yxes schreef:kebabski schreef:KoxBox schreef:.... Maar dan verhoog je de kans op contaminatie (lichtjes).
Wat bedoel je hier mee?
De kans dat er bacteriën in je box komen en deze dus besmet kan raken

yxes schreef::oops: hahaha nou maar hopen dat die box van mij eens gaat produceren staat nu ~15dagen nog niks te zien.
Patience is a verdict

KoxBox schreef:yxes schreef::oops: hahaha nou maar hopen dat die box van mij eens gaat produceren staat nu ~15dagen nog niks te zien.
Patience is a verdict
Moet je hier http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=18768 maar eens kijken!
Mij moet je het niet zeggen...
Keer terug naar De kweek- en crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Fretzel en 5 gasten