herbal criminal schreef:Je hoeft niet bang te zijn dat dit verwijderen ooit zal gebeuren. De natuurverenigingen zouden dit nooit toestaan.
.herbal criminal schreef:Al die jaren waren deze planten en paddenstoelen niet verboden, hoe groot is de schade al toegebracht aan de burgers? Hoeveel burgers en toeristen zouden nu nog in leven zijn en niet uit een raam zijn gesprongen?

herbal criminal schreef:Ik heb antwoord op mijn brief aan de koningin gehad.
De brief was in eerste instantie doorverwezen naar het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
Deze schrijft nu dat het onderwerp niet onder hun beleidsterrein valt maar onder volksgezondheid, welzijn en sport.
Het OM vindt dus dat de het Ministerie van VWS alle op de lijst II aanwezige paddenstoelen moet gaan opruimen uit de staatsbossen?
Ik ben toch benieuwd wat het beleid wordt, en met welk excuus ze komen. Als er 8 weken zijn versteken en ze hebben geen extra tijd gevraagd om mijn verzoek te behandelen, dan zal ik ze een ingebrekestelling sturen. Vanaf dat moment is het verantwoordelijke overheidsorgaan strafbaar. Ik zal dan aangifte gaan doen. Is het OM niet bereid de verantwoordelijke te vervolgen dan mag het OM andere overtredingen m.b.t. lijst II van de Opiumwet ook niet meer vervolgen. (gelijke behandeling, discriminatie)
universal*flow schreef:herbal criminal schreef:Ik heb antwoord op mijn brief aan de koningin gehad.
De brief was in eerste instantie doorverwezen naar het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
Deze schrijft nu dat het onderwerp niet onder hun beleidsterrein valt maar onder volksgezondheid, welzijn en sport.
Het OM vindt dus dat de het Ministerie van VWS alle op de lijst II aanwezige paddenstoelen moet gaan opruimen uit de staatsbossen?
Ik ben toch benieuwd wat het beleid wordt, en met welk excuus ze komen. Als er 8 weken zijn versteken en ze hebben geen extra tijd gevraagd om mijn verzoek te behandelen, dan zal ik ze een ingebrekestelling sturen. Vanaf dat moment is het verantwoordelijke overheidsorgaan strafbaar. Ik zal dan aangifte gaan doen. Is het OM niet bereid de verantwoordelijke te vervolgen dan mag het OM andere overtredingen m.b.t. lijst II van de Opiumwet ook niet meer vervolgen. (gelijke behandeling, discriminatie)
ik ben trots op je dat je deze actie ondernomen hebt!
Mijn steun heb je!!![]()
![]()
Smokey046 schreef:universal*flow schreef:herbal criminal schreef:Ik heb antwoord op mijn brief aan de koningin gehad.
ik ben trots op je dat je deze actie ondernomen hebt!
Mijn steun heb je!!![]()
![]()
Mijne ook !
Zeer knap om dit te doen !

mandragora schreef:Mijn steun heb je alvast, goed initiatief maar alles wel goed overdenken hoor...
Grts

Keer terug naar Nieuws en actualiteiten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast