Natriumpentobarbital

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriƫn

Natriumpentobarbital

Berichtdoor Pharaoh op 04 apr 2005 14:18

:wave: Gergroet allen
Ik heb via een vriend een fles Natriumpentobarbital gekregen,je weet wel waarmee ze huisdieren verdoven.Nu was mijn vraag kun ik dit zelf ook opspuiten,en hoe moet ik dat berekenen hoeveel ik nodig heb om in zo'n roes te komen?Ik wil dus niet knock out zijn he!Is er iemand die er ervaring mee heeft?
Op het flesje staat:NATRIUMPENTOBARBITAL 20%
Pentobarbittalum natricum 200mg-
Exipiensq.s ad 1 m
100 ml

Graag advies
Take out of life what you can get because you don't got much time
Pharaoh
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 05 apr 2005 11:22

Ik ken de dosering niet maar met barbituraten moet je echt goed oppassen, je hebt al gauw een dodelijke overdosis, ze zijn niet voor niets vervangen door benzo's (bij mensen that is)!!!

edit, gevonden op internet:

Indicatie: Euthanasie van katten en honden; anesthesie.

:o
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Pharaoh op 06 apr 2005 01:46

Bedankt voor r eactie.
ik ga inderdaad eerst e juiste dosis uitzoeken ,ik heb al gehoord snarcose 5 mg /kg .Maar ja echt eel info vind je er niet over en ik ben mijn leven nog niet neu dus ga ik op zoeknaar de juiste roes
:wave:
Pharaoh
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 06 apr 2005 15:36

Kan je het niet gewoon drinken ipv opspuiten? Ik weet niet of je vaker heb gespoten maar het is erg moeilijk, niet fijn om te doen, en gevaarlijk enzo?
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Pharaoh op 07 apr 2005 10:43

Hoi :wave:
spuiten is geen probleem voor mij maar het enigste waar ik met zit is dat ik mezelf niet wil euthaniseren en dus de juiste dosissen moet weten,ik denk dat 1 insulinespuitje van 1 ml een beetje veel is he? :rolleyes:
Ik heb al gevonden dat een basisnarcose 5mg/KG is maar hoe weeet je of je 5 gram in je spuitje hebt? :s
greetz
Pharaoh
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 07 apr 2005 11:16

weet je zeker dat die basisnarcose niet voor een paard is maar voor een mens? voorzichtig he, ik zou zowieso eerst een kwart van je spuit spuiten dan een minuut wachten dan nog een kwart nog wachten en dan de laatste helft ofzo, anders ga je dood ofzo dat heb je met injecteren al snel een overdosis en dat zou jammer zijn toch

als je 5 mg/kg wil nemen en je weegt 70 dan moet je dus 350 mg opspuiten he. maar een narcose lijkt me ook wel veel voor de eerste keer.

volgens http://www.farmacompendium.be/HTML/1229-822_N.htm zit er 200 mg per ml (wat ook klopt met jouw label: NPB 20%)

dus ik zou een insulinespuit (1ml dus he! = 200 mg NPB) ermee optrekken en dan in kwarten met tussenpozen injecteren?

voorzichtig :oops:

barbituraten zijn dacht ik nog steeds het meest gebruikte zelfmoordmiddel
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Pharaoh op 07 apr 2005 12:14

bedankt voor de info :D

Je weet je kan niet voorzichtig genoeg zijn he!!! :wave:
Bedankt voor al je hulp :wave:
ik zal je laten weten hoe het afgelopen is :rolleyes:
Groetjes
Pharaoh
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 07 apr 2005 14:55

laat zeker weten hoe het is geweest ik ben geinteresseerd in barbituraten :)
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Test gelukt ik leef nog

Berichtdoor Pharaoh op 07 apr 2005 18:35

Hoi
ik heb daarstraks een insulsp 1ml gevuld tot 30 en i.v ingespoten :beer:
Een 10 tal minuten later begon het geluid en gevoel in mijn hoofd te veranderen(niet onaangenaam) en ik ben rustig ontspannen met een muziekje in de sofa gaan liggen en daar ben ik zeer ontspannen ingedommeld en ben pas een half uurtje geleden wakker geworden :wink: Het enigste effect dat ik heb is dat ik koud heb :eek: .
En dat ik wat wankel op mijn benen staan

ik denk met een mindere dosis,dat je een aangenamen roes hebt 8)
Maar dat proberen we morgen :P

Groetjes :wave:
Pharaoh
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 07 apr 2005 18:47

Ghehe :D

Wow 10 minuten voordat het werkte na IV administratie is wel lang, dan is het heel makkelijk om te ODen!

Het is logisch dat je nu nog wankel op je benen staat (barbituraten maken je suffig dat kan nog even duren) en dat je het koud heb (lichaamstemperatuur omlaag doordat je hartslag vertraagd enzo) dus er is verder niks mis.

En je hebt waarschijnlijk een lichte narcose gehad, mensen die barbituraten gebruik als slaapmiddel slapen ook niet gewoon maar hebben dan ook een lichte narcose, bij moderne benzodiazepines is dit wat minder maar dat is nog steeds geen echte slaap, ik zelf merk vooral dat ik na flunitrazepam, diazepam, clonazepam of een andere langwerkende benzo niet droom en suffig wakkerword (erg moe) terwijl het middel al is uitgewerkt.

Maar hoe lang heeft het nou gewerkt, hoe laat heb je het toegediend?

Groetjes
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Pharaoh op 07 apr 2005 19:16

zo rond 14.00

maar ik had al verschillende Lexotan's 12mg 4,Rivotril 2mg 4 en Valium 10mg 4.
Dus ik zou het echt eens moeten uitproberen als ik nuchter ben om het echte effect te ervaren :wink:
greetz :wave:
Pharaoh
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 07 apr 2005 19:22

ow das wel gevaarlijk want die 2 versterken elkaar :eek: , dat is misschien waarom je ook in slaap gevallen bent, want 0,3 cc dat is dan iets van 60 mg NPB ofzo

ik heb trouwens gelezen dat je benzodiazepine tolerantie ook geldt voor barbituraten, ik weet niet of je een hoge tolerantie hebt, maar als je zoveel benzo's slikt zal dat wel. :D
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Pharaoh op 07 apr 2005 21:14

Geloofme ik heb een hoge weerstand,maar bedankt om het te vermelden :wink: ik ga daar intervolg rekening mee houdethanks makker n :wave:
Pharaoh
Newbie

Keer terug naar Drugs