nieuw en verslaafd

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriƫn

nieuw en verslaafd

Berichtdoor staffordlover op 27 feb 2005 00:32

hoi ik ben nieuw op deze site en ik ben verslaafd.....

vaaf mijn 13 jaar rookte ik de waterpijp toen een stickie, een base, een lijntje speed, pilletje, shotje speed, shotje coke, chineesje heroine, shotje heroine,shotje coke shotje coke shotje coke exc exc
ik spoot 7 a 8 gram coke per dag weg, het is mn geluk geweest dat de bruin mij niet lekker viel denk ik
was alles kwijt zwierf over straat vrat uit vuilnisbakken nou ja noem maar op.
tot 4 jaar geleden!! van 't 1 op t andere moment was ik gestopt! echt gestopt!!! zonder hulp zonder kliniek helemaal alleen.
dat heb ik dus 4 jaar volgehouden, ik heb inmiddels een huis, werk 2 pracht van een honden en een hele lieve vriend...

sind 3 weken ben ik weer begonnen :s
het ging weer es niet goed met mn vader (alcoholist) mn vader is mn alles als 't met hem niet goed gaat gaat 't dat met mij ook niet.
maar goed dat gebeurde vaker en ik werd depri heel erg soms of ik begon veel meer te drinken maar niet eerder dit!!
2 weken geleden melde ik me ziek op mn werk, heb me een hele week afgezonderd en volop gebruikt..
de week erna loog ik tegen mn vriend dat ik weer aan t werk was en niet meer gebruikte.
hij had mn spuiten kaopt gestampt en de naalden door de wc gespoeld de rest kon hij niet vinden dat was "op"
maandag ga ik praten bij 't cad,
ik wil helemaal niet gebruiken en niet liegen!
ik ben op mn dood dat ik straks alles kwijt raak!
ik heb 't verdorie 4 jaar vol gehouden en nu ineens niet meer :cry:
hoe kan dat???
zijn er nog meer mensen die dit hebben/ hadden???

groetjes staffordlover
staffordlover
Newbie

Berichtdoor fneawognfkgln op 27 feb 2005 01:35

godver, ik vind zelf coke helemaal verkankert en vooral crack

en ja je hebt geluk dat die bruin niet goed gevallen is, dan leef je in een droom wereldje die prettiger lijkt dan de echte wereld ... ja zo werkt dat niet

coke gebruikers gaan voor de kick, de rush en dat doe je ook als je shot of ga je voor de high die langer blijft duren?

het klinkt simpel maar je moet gewoon gaan leven. werken, goed eten, leuke dingen doen, contacten met andere mensen.

verder weet ik het ook niet want ik geloof niet dat ik helemaal over mn verslaving heen ben, methadon en valium zitten nog steeds in mn achterhoofd de hele tijd :oops:

de lokale verslavingshulp heeft mij (na een wachtlijst van een paar weken...) iig wel geholpen en ook door er met familie over te prraten

o ja, weet je wat ook helpt, alles voor jezelf opschrijven, dan zet je het op ene rijtje, hetzelfde als met praten maar schrijven is nog concreter

sterkte.
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor heidrun op 27 feb 2005 02:41

heel goed dat je naar het cad gaat

veel sterkte
heidrun
Belezen gebruiker

Berichtdoor BacingsPen op 27 feb 2005 08:31

Wat vervelend weer zeg! Die verrotte drugs ook altijd! Het is zo vervelend dat je drugsverbruik altijd wilt verbergen en dus ga je erover tegen dierbaren liegen. Ik denk dat je moet proberen precies aan je vriend en bijvoorbeeld je ouders moet vertellen wanneer je weer gebruikt hebt. Ik denk dat wanneer je het voor elkaar gekregen hebt er over te praten je al een grote stap verder bent! (dus ook als je je ontzettend schaamt omdat je belooft hebt het niet meer te doen en het toch weer gedaan hebt.)

Ik wens je veel sterkte!
BacingsPen
Badass junkie

Berichtdoor Mac... op 27 feb 2005 11:13

Ik dek dat je zelf heel verstandig bezig bent, omdat je in ieder geval al heel duidelijk voor jezelf hebt dat je verkeerd bezig bent. Zoals alle verslavingen ben je verslaafd voor de rest van je leven. Als je vriend weet van je drugsverleden en zich een beetje in jouw leven heeft verdiept, zou het misschien veel beter zijn als je gewoon eerlijk tegen hem bent. Natuurlijk is het verstandig om naar het CAD te gaan, maar ik denk dat je meer nodig hebt om van je verslaving af te komen. De steun van je vriend speelt een cruciale rol om jou van je verslaving af te helpen. Naar mijn idee kun je beter open kaart met hem spelen, zodat hij je ook kan steunen, immers als hij "niks" weet kan hij je daarbij ook niet helepen.
Mac...
Badass junkie

Berichtdoor staffordlover op 27 feb 2005 14:37

altijd als ik een shot neem dan krijg ik zo'n geweldige kik!
vroeger deed ik 't altijd op m'n slaapkamertje, dan gaf 't zo'n kik omdat ik bang was dat er iemand binnen zou komen.
ik kreeg dan ook hallucinaties.. ik zag de deur open gaan en m'n moeder of zusje staan kijken... of ik zag alleen de deur open en dicht gaan schaduwen zag ik ook.
nu ik 't gewoon thuis kan doen heb ik dat ook.
't idee dat er iemand is is beangstigend en spannend tegelijk....
m'n vriend weet van m'n drugsverleden, hij heeft zelf nog nooit iets gebruikt...
ik woon in zeeland en hier is een lijntje wel popi maar een shot komt toch alleen in de grote steden voor...??!! hahaha dat zei de huiusarts een keer tegen m'n moeder.
ik heb m'n moeder er over ingelicht dat ik weer zover de fout in ben gegaan. ze vind 't echt verschrikkelijk. ze wil nu elke dag een flinke wandeling maken met de honden en erover praten.
maar ik heb geen band met mn moeder.. dat had ik vroeger ook niet
m'n vader daarintegen is ,'n alles! maar zo alcoholist als hij groot is.
regelmatig moet hij 't ziekenhuis weer in, altijd weer op 't nippertje.
dat is nu al bijna 3 jaar bezig ik kan daar niet meer tegen.
hij heeft geen zin meer om te stoppen met drank terwijl hij weet dat dat hem de kop kan kosten. hij wil niet meer

maar goed, morgen ga ik naar 't cad, en dinsdag moet ik weer gaan werken
nou hopen dat ik die irritante gedachte thuis kan laten.....
verwar de waarheid niet
met de mening van de meerderheid
staffordlover
Newbie

Keer terug naar Drugs