slaap pillen

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriën

slaap pillen

Berichtdoor edjehunter op 12 aug 2004 04:55

HOi iedereen,

Ik vroeg me af of ik ergens aan slaap-pillen kan komen, zonder dat ik naar de dokter toe hoef. Ik slaap nu al weken nouwelijks en ik heb
gewoon iets nodig om ff een paar nachten echt te slapen. Ik ben net verhuisd en woon naast een station en dat maakt de hele tijd lawaai ook zijn er groepen jongeren die tot 6 uur sóchtend lawaai maken bij het cafe verderop. Is er iemand die mij kan vertellen, waar ik wat stevige slaappillen kan krijgen zonder dokters recept??

greetz,

ed

ps. ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar anders verwijder je mijn post maar
edjehunter
Newbie

Berichtdoor doopie op 01 nov 2004 20:55

er zijn wel slaappillen bij de apotheke te krijgen zonder voorschrift van de dokter maar deze zijn lang niet zo sterk
doopie
Bewuste gebruiker

slapen:(

Berichtdoor GabberFreak17 op 30 jan 2005 12:39

hej slechte slaper...

k ken t gevoel..k wil zelf ook slaappille aanvrage..mja waneer heb je er recht op?

mzll gabberfreak
Use Drugs! Not Let The Drug Use U!
GabberFreak17
Belezen gebruiker

Berichtdoor fneawognfkgln op 30 jan 2005 13:27

Van slaappillen slaap je wel maar je droomt niet enz. en als je wakker wordt voel je je ook totaal Niet uitgerust, althans dit is zo bij benzo's en ik spreek uit ervaring.

Een nep slaap
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Re: slapen:(

Berichtdoor Fucking Madness op 30 jan 2005 13:48

GabberFreak17 schreef:hej slechte slaper...

k ken t gevoel..k wil zelf ook slaappille aanvrage..mja waneer heb je er recht op?

mzll gabberfreak

Begin er maar niet aan...want je raakt er snel 'verslaafd' aan...dus dat je amper meer kan slapen zonder slaappillen. je bent 17??? dat is wel erg jong ook voor slaappillen.

AFCA CBS
AFCA CBS NO SURRENDER
Fucking Madness
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor heidrun op 30 jan 2005 23:21

benzo's zijn bij dealers te krijgen, maar zijn zeer verslavend. een blowtje helpt ook goed als je niet kan slapen (bij mij althans)
heidrun
Belezen gebruiker

Berichtdoor psyeye op 22 feb 2005 01:08

slaappillen (temazepam), valium(diazepam) en bv seresta(oxacepam) zijn erg lekker na drugs gebruik, dat is een feit!! maar probeer zonder die lekkere tranqulizers want je bent er zo aan verslaaft. zijn erg moeilijk te krijgen bij de nachtapothekers (dealers). wat makkelijker is dat je probeert uit te zoeken waar de medycijnen pcies voor bedoeld zijn(wanneer ze voorgeschreven worden) en vertel dit verhaal aan de dokter en hopen dat ie wat wil voorschrijven.
psyeye
Newbie

Berichtdoor heidrun op 22 feb 2005 17:41

er zijn wel meer slaappillen dan temazepam...
temazepam is ook wel bekent onder de merknaam normison en het zijn trouwens geen pillen, maar capules met vloeistof. ziet eruit als badparels

blijf van al deze spullen af, zeker zonder doktersvoorschrift.
je hebt een homeopatisch middel dat valdispert heet. probeer dat eens
heidrun
Belezen gebruiker

Berichtdoor fneawognfkgln op 23 feb 2005 00:53

Probeer een a twee uur voordat je gaat slapen geen tv te kijken of te computeren maar te lezen ofzo. Heb je last van lawaai waarvan je je niet kan afsluiten, luister dan rustige muziek met een goede kwaliteit koptelefoon, ze verkopen ook cd's met constante geluiden van het bos of de zee of andere natuurgeluiden. Drink een kopje warme welk met honing en mijmer een beetje over wat je vandaag goed en fout hebt gedaan. Zo kom je echt helemaal tot rust.

Dat 'oma-trucje' van warme melk drinken, daarvan heb ik trouwens laatst gelezen dat het wetenschappelijk bewezen is dat warme (niet koude) melk inderdaad een kalmerende werking heeft in de hersens door een stofje.

Voor lawaai 's nachts van hangjongeren mag je als burger de politie inschakelen die ze dan hoort weg te sturen met of zonder een boete, als de politie dit herhaaldelijk weigert te doen, dien dan een klacht in. Ik geloof dat dit de juiste procedure is want de politie hoort de openbare orde te bewaren, maar ik ben er niet zeker van... Bij ons heeft de politie in ieder geval hetzelfde probleem opgelost.

Lawaai van treinen daar wen je vanzelf aan, dat duurt een week of twee en dan hoor je het niet eens meer, ook hier spreek ik uit ervaring.

Echte slaappillen zijn te krijgen bij de dokter op recept maar doe dat asjeblieft niet. Je krijgt waarschijnlijk benzodiazepines of iets vergelijkbaars, en die dingen geven een zalig rustig gevoel, en zijn daarom heel gevaarlijk... ik ben er zelf aan verslaafd (ik slik overdag ook slaappillen :oops: ).

Ik raad je echt aan om op een natuurlijke manier in slaap te komen, door te ontspannen voor het slapen gaan, een ritueel van een kopje thee/warme melk met honing of een staafje wierook helpt ook, het lawaai daar wen je wel aan...

Laat even weten hoe het gaat met je slaapproblemen?

Groetjes

Heidrun, temazepam is een stof en je hebt idd die badparelachtige pillen waar de stof temazepam in zit maar ze zijn er ook in andere vormen, dat hangt van de producent af.
fneawognfkgln
Bewuste gebruiker

Berichtdoor heidrun op 23 feb 2005 11:25

fnea> dat weet ik. stofnaam is temazepam, merknaam normison-badparels
heidrun
Belezen gebruiker

Berichtdoor Bal0n op 23 feb 2005 11:50

Koop bij de kruidcat een potje Sunwell Valeriaan. Ik had altijd problemen met mn nachtrust, altijd 3 to 4 keer toe wakker worden in de nacht. Maar na 5 - 10 van die kleine capsules slaap ik prima.

De werking is niet echt bekend, sommige studies beweren dat het placebo is, andere studies het tegenovergestelde. Voor mij werkt het prima, iig :)
Bal0n
Badass junkie

Berichtdoor Lode78Zer op 23 feb 2005 20:35

Koop bij de kruidcat een potje Sunwell Valeriaan. Ik had altijd problemen met mn nachtrust, altijd 3 to 4 keer toe wakker worden in de nacht. Maar na 5 - 10 van die kleine capsules slaap ik prima.

De werking is niet echt bekend, sommige studies beweren dat het placebo is, andere studies het tegenovergestelde. Voor mij werkt het prima, iig

Valeriaan werkt bij mij ook uitstekend. Het is geen placebo, het werkt echt, je wordt er rustig van.
Een vriendin van mij krijgt melatonine ofzo om beter te slapen. Volgens mij homeopatisch, maar laatst kreeg ik een half pilletje (ik ben aan het stoppen met roken :wink: ) en een half uurtje later wogen mijn oogleden een ton!!!
Lode78Zer

Berichtdoor Bal0n op 23 feb 2005 21:40

Melatonine heb ik idd wel meer van gehoord, het zou ook de droomactiviteit sterk bevorderen. Volgens mij alleen op doktersrecept verkrijgbaar..
Bal0n
Badass junkie

Berichtdoor BacingsPen op 24 feb 2005 21:08

Probeer melatonine inderdaad eens... Volgens mij ZONDER dokters recept verkrijgbaar...
BacingsPen
Badass junkie

Berichtdoor BacingsPen op 08 maart 2005 18:33

is melatonine of valeriaan eigenlijk verslavend?
BacingsPen
Badass junkie

Berichtdoor Feestgirl op 11 apr 2005 19:26

je kan slaappillen ook op straat kopen erg sterke je slaapt als een roos ook kun je er versterkers bij kopen als ze niet sterk genoeg zijn ik kan je er informatie over geven als je me een email stuurt zal ik je terug mailen :stoned:
DO DRUGS DO'NT LET DRUGS DO YOU
Feestgirl
Newbie

Berichtdoor Mac... op 12 apr 2005 17:25

SpacingBen schreef:is melatonine of valeriaan eigenlijk verslavend?

Nee, heb er nooit van gehoord en vind persoonlijk ook de werking absoluut niet aanvoelenm als iets waar je verslaafd aan zou kunnen raken.
Mac...
Badass junkie

Berichtdoor 123spacer op 20 dec 2006 18:22

Yo,
Ik ga binnekort met de bus op vakantie.. ik heb dit al een keer eerder gedaan maar dat was egt mijn dood... 13 uur pure kwelling! Ik kon niet slapen en zweette me kapot etc.
Is dit een goed middel om te nemen in de bus? of andere aarnading (die niet strafbaarz ijn in het buiteland ;))
Dit is dus maar voor 2 keer (heen en terugweg)... Dus niet snel verslaafd waarschijnlijk?

gr,
....
Alvastbeedankt;)
.

sorry voor het ophalen van zo oud topic.. maar ik denk kan ik net zo goed doen asl een nieuwe maken
123spacer

Berichtdoor HolySmoke op 20 dec 2006 19:33

Als ik blow, val ik als een blok in slaap en kan ik amper wakker worden. ;-) Moet echt mijn wekker zetten, anders is het middag.
Sometimes the light's all shining on me
Other times I can barely see
Lately it occurs to me
What a long strange trip it's been
HolySmoke

Berichtdoor Scottie op 23 dec 2006 18:55

Ik zou wiet niet gaan gebruiken als medicijn. Misschien kan je iets in je levenstyle verandere, laat achter de pc etc?? anders inderdaar gewoon naar de apotheek voor minder sterke of een natuurlijk (homiopatisch heet dat geloof ik :S) slaapmiddel.
Scottie
Newbie

Berichtdoor jasper op 08 jan 2007 13:34

en een warme handdoek op je gezicht leggen werkt ook naa rhet schijnt (handdoek nat maken, goed uitwringen (zodat hij alleen nog maar vochtig is) en dan warm maken)
ik heb het gisteren geprobeert en het lukt uitstekend moet ik zeggen
verslavingen worden vervangen door andere
jasper
Wijs gebruiker

Berichtdoor pepito op 08 jan 2007 19:40

Normison = temazepam 10 -20 mg, zgn gelcaps
normitab = temazepam in tabletvorm

normison is IN slaper

Dalmadorm = doorslaper

benzodiazapinen zijn NARE middelen tenzij zeer incidenteel gebruikt...

melatonine zou ik aanraden, 3 a 5 mg, lukt dat niet dan 10 mg, via apotheek, drogist is 0,1 mg per tab....
emancipate your selves from mental slavery
none but ourselves can free our mind
pepito
Bewuste gebruiker

Berichtdoor deamonique op 08 jan 2007 19:49

eehh

Afbeelding

ik lig naast een snurkende vriend, zo luidruchtig als een goederentrein af en toe, en ehh dit werkt prima..

je hoeft toch niet gelijk aan de drugs? of ben ik nou gek
deamonique

Re: slaap pillen

Berichtdoor Imke op 08 jan 2007 19:53

edjehunter schreef: Ik ben net verhuisd en woon naast een station en dat maakt de hele tijd lawaai ook zijn er groepen jongeren die tot 6 uur sóchtend lawaai maken bij het cafe verderop. Is er iemand die mij kan vertellen, waar ik wat stevige slaappillen kan krijgen zonder dokters recept??

Kan je geen oordopjes gebruiken? En drink een stevig glas voor je gaat slapen ofzo. Volgens mij wil jij gewoon aan de benzo's ofzo en wil je weten hoe je er gemakkelijk aan komt.
Imke
Badass junkie

Berichtdoor deamonique op 08 jan 2007 19:54

Saivy schreef:
edjehunter schreef: Ik ben net verhuisd en woon naast een station en dat maakt de hele tijd lawaai ook zijn er groepen jongeren die tot 6 uur sóchtend lawaai maken bij het cafe verderop. Is er iemand die mij kan vertellen, waar ik wat stevige slaappillen kan krijgen zonder dokters recept??

Kan je geen oordopjes gebruiken? En drink een stevig glas voor je gaat slapen ofzo. Volgens mij wil jij gewoon aan de benzo's ofzo en wil je weten hoe je er gemakkelijk aan komt.

lol, precies, zie mijn post met herriestoppers
deamonique

Berichtdoor Imke op 08 jan 2007 19:56

deamonique schreef:
lol, precies, zie mijn post met herriestoppers

Oops die had ik dus nog niet gezien, dat bedoelde ik juist. :P
Imke
Badass junkie

Berichtdoor rich29 op 10 jan 2007 18:40

zoplicon vind ik zelf wel een redelijke, werkt niet zo lang en het effect qua slapen is in het begin beter dan bij benzo's. Alleen met alle slaappillen is het zo dat je na een paar dagen al went aan de zooi, dus gebruik het niet te lang.
Je slaapt van slaappillen minder diep, dus devraag is of je er wat mee opschiet.
rich29
Newbie

Berichtdoor nutsss op 10 jan 2007 19:42

Slapen? Slaappillen? In mijn wereld zijn die volstrekt overbodig. Wakker zijn, dat willen we. Slapen komt dan daarna wel weer.

Misschien moeten we van woning ruilen?! blijf ik dus gewoon wakker ook zonder dat ik drugs daarvoor nodig heb en jij hebt alle rust en stilte om je heen die je je kan wensen. Kabbelende beekjes op de achtergrond (lekke leiding) en je waant je in een bejaardenbos zo relaxed.

:beer:
Elvis lives!!!
Alles wat ik hier schrijf is fictie.
Mijn leukste teksten: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?p=170972#170972 blog:http://iamnutsss.wordpress.com
nutsss
Wijs gebruiker

Berichtdoor Imke op 10 jan 2007 19:44

Ik wil wel ruilen. :smoke:
Imke
Badass junkie

Berichtdoor Intoxicated op 10 jan 2007 19:56

nutsss schreef: bejaardenbos

:D mooie term
hebben ze dat ook al in ouwehand>?
With eyes so dilated, I've become your pupil.
Intoxicated
Wijs gebruiker

Berichtdoor GewoonVOL op 10 jan 2007 22:50

edjehunter schreef:HOi iedereen,

Ik vroeg me af of ik ergens aan slaap-pillen kan komen, zonder dat ik naar de dokter toe hoef. Ik slaap nu al weken nouwelijks en ik heb
gewoon iets nodig om ff een paar nachten echt te slapen. Ik ben net verhuisd en woon naast een station en dat maakt de hele tijd lawaai ook zijn er groepen jongeren die tot 6 uur sóchtend lawaai maken bij het cafe verderop. Is er iemand die mij kan vertellen, waar ik wat stevige slaappillen kan krijgen zonder dokters recept??

greetz,

ed

ps. ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar anders verwijder je mijn post maar

Ik weet prcies waar jij woont! :smoke:

13 januari komt weer een hardcore feestje in cafe Verderop. :smoke: :smoke: :P

Hakkuh toch! :smoke:
Pep is de bodybuilder die die vol in je bek mept ,
coke is de huigelaar die je sneaky in je rug steekt . .
GewoonVOL
Wijs gebruiker

Berichtdoor psytrancer op 20 jan 2007 17:59

fneawognfkgln schreef:Van slaappillen slaap je wel maar je droomt niet enz. en als je wakker wordt voel je je ook totaal Niet uitgerust, althans dit is zo bij benzo's en ik spreek uit ervaring.

Een nep slaap

Ik spreek anders ook uit ervaring, met benzo's droom je wel,

niet als je heel veel pakt,

vroeger nam ik twee doclormeta's 2, da was dus 4 mg benzo's, en dan had ik volledige blackouts als ik ook maar 2 tripels dronk,

ben dan beginnen afbouwen, en neem nu 1 lormetazepan 1 per dag, en ik kan je verzekeren, dromen doe ik absoluut iedere nacht,

het is zelf zo dat ik iets te realistisch droom, en toestanden die ik zelf op de zwaarste lsd trip niet zou tegenkomen, absurde situaties,

soms zou ik liever niet dromen, dan denk ik met weemoed aan de tijd da ik dagelijks 2g blowde, en niet droomde,

maar concusie is dus als je kleine hoeveelheid benzo's pakt dat je wel droomt, het zijn dan ook INslapers, geen DOORslapers. Dus dromen doe je wel.
psytrancer

Berichtdoor sjaaktrekhaak op 21 jan 2007 23:13

Je kunt bijvoorbeeld melatonine proberen. De hogere doseringen kun je alleen via de huisarts/apotheek krijgen. Verder kun je 5-HTP proberen, verkrijgbaar bij de smartshop. Dit zijn stoffen die al dan niet in een andere vorm ook in ons lichaam voorkomen, dus veiliger dan verslavende medicijnen als benzodiazepinen. Over de werking van beide stoffen bestaat nog niet veel duidelijkheid en niet alle gebruikers slapen er beter door. In ieder geval het proberen waard. Combineer het dan met goede oordopjes, bijvoorbeeld de groene van de Hema. Heb ik goede ervaringen mee. Die gele herriestoppers kun je beter links laten liggen, die zijn namelijk kut. Verder kun je nog een magnesium supplement nemen, dit werkt spierontspannend en rustgevend. Verkrijgbaar bij De Tuinen.

Een goede borrel voor het slapen gaan werkt natuurlijk ook. In combinatie met eerder genoemde middelen al helemaal. Probeer voor het slapen iets rustgevends te doen, bijvoorbeeld een leuk boek of tijdschrift lezen.

Als dit allemaal niet werkt kun je altijd nog naar zwaardere middelen grijpen.
sjaaktrekhaak
Belezen gebruiker

Barbituraten ?

Berichtdoor Pasta op 06 apr 2008 19:49

EEn goed slaapmiddel is er één dat gebaseerd is op barbituraten. Weet er iemand waar men die echter kan aanschaffen ?
Pasta
Newbie

Berichtdoor Riel op 06 apr 2008 20:13

mijn vader is dokter en kan dus voor de thuisbasis slaappillen regelen :D maargoed hij zegt ook dat het niet uitmaakt omdat je toch langer slaap nodig hebt als je ze gebruikt.

beste manier om in slaap te vallen blijft toch sporten he.
fantastic planet!
Riel
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Tripper op 06 apr 2008 20:15

Melatonine pilletjes van de drogist. Voel je eigen niet down van de volgende dag. Melatonine wordt als het donker is in je hoofd aangemaakt en is dus heel natuurlijk.
http://www.drugsforum.info
Als je antwoorden wilt hebben op je vragen!
Tripper
Wijs gebruiker

Berichtdoor jcutter op 06 apr 2008 20:19

Melatonine geeft mij de volgende dag een heel kut gevoel. Alsof ik teveel in mijn eigen wereldje zit om dat zo maar te noemen. Veel sporten is idd het beste, maar doe dat niet vlak voor het slapen gaan. Veel lezen en klassiek muziek helpt daar ook bij.
Peptalk zeurt teveel
jcutter
Badass junkie

Berichtdoor Spor op 06 apr 2008 21:30

Pasta is duidelijk nieuw hier....

Weet niet of ik dit mag zeggen, maar lijkt me wel omdat het niet "echt" illegaal is:

www.airsealed.com en daar heb je een heel specutrum aan benzo's... Barburitaten zou ik gewoon vanaf blijven. Midazolam, ga je hardstikke ko van als je geen benzo's gewend bent. Daar ga je tenminste niet dood van
Lieve DF'ers, PM mij niet voor benzo's of andere middelen; ik ben geen dealer, het forum is geen marktplaats !

did's, to-do's & dont's
Spor
Wijs gebruiker

Berichtdoor njirem op 04 jun 2008 14:23

Valeriaan en Alcohol gaan niet samen, hoe zit dat met melatonine en alcohol?
Gedaan: 4mmc, marijuana, ephedra, DMAA, paddo's, 4-FMP, GHB, alcohol, MBDB, Cocaïne, truffels, MDMA
njirem

Berichtdoor joni43 op 04 jun 2008 17:20

neem geen geen drugs om te kunnen slapen, want na verloop van tijd kan je niet meer zonder. als ik niet blow savonds is de nacht een ware hel voor mij.gewoon warme melk met honing, er bestaan ook goede middeltjes in diverse bioshops en kruidenwinkels
don't want to be a crutch of society
joni43
Belezen gebruiker

Keer terug naar Drugs