negatief pissen op elke drugs?

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriƫn

negatief pissen op elke drugs?

Berichtdoor weedfarmer op 26 jul 2009 15:24

Ik rook al 3 jaar, maar al een jaartje aan een stuk ongeveer 5joints per dag. Nu heb ik deze maand nog maar 10jointen gerookt, maar moet binne 2weken een test doen om in het leger te geraken.
Ik heb me laten vertellen dat europerine wel goed werkt, maar dat je dan positief test voor xtc?
Klopt dit?
Ook iets gehoort van carbobel maar weet niet als dit effectief is, want heb al gelezen dat het veel negatieve bijwerkingen heeft.
Zijn er nog andere manieren om negatief te testen op elke drug (alhoewel ik alleen wietjes heb gerookt)?
weedfarmer
Newbie

Re: negatief pissen op elke drugs?

Berichtdoor Wile-E-Peyote op 27 jul 2009 02:50

Die zijn er niet, anders werden ze wel verkocht in de koffieshop.

cleaners nhalen 90% weg, de 10% afbraakstoffen die in je lichaam blijven, zijn net genoeg om de test te falen.

niet roken is de manier om te slagen. Denk wel aan waarom je de test doet, als je gaat werken met zware machines enzo, dan kan dat gevaarlijk worden.
De toekomst heeft meer te bieden dan het verleden.
Wile-E-Peyote
Badass junkie

Berichtdoor geekos op 27 jul 2009 13:13

yup, ik heb er niks tegen dat je 5 joints per dag rookt maar als je in het leger gaat doe dan aub niet zoals het onderdeel van het belgisch leger dat de luchthaven van weetikwaarinafghanistan moest bewaken nl. joints roken tijdens de "werkuren"

die belgische f16-piloot vandaag die een namaakbom per ongeluk dropte (of verloor) op duitsland zat waarschijnlijk stoned en had zoiets van "this is for WO I germies" :wink:
Arguing on the net is like competing in the paralympics: Even if you win, you're still a retard
geekos
Bewuste gebruiker

Berichtdoor weedfarmer op 27 jul 2009 15:53

nee, ik word geen piloot, maar parracommando of gewoon soldaat ;). Mijn plan is trouwens om volledig af te kicken. Dus wat ik nu ook doe, ik test zowiezo positief op die testen? Zelfs niet europerine of carbobel?
weedfarmer
Newbie

Berichtdoor Chris Pontius op 27 jul 2009 18:31

loadrunner schreef:Die zijn er niet, anders werden ze wel verkocht in de koffieshop.

cleaners nhalen 90% weg, de 10% afbraakstoffen die in je lichaam blijven, zijn net genoeg om de test te falen.

niet roken is de manier om te slagen. Denk wel aan waarom je de test doet, als je gaat werken met zware machines enzo, dan kan dat gevaarlijk worden.

maar als die 90% al weg is , dan is het toch veel makkelijker (en dus sneller) voor je lichaam om de rest weg te halen?
dus dan zou je de tijd dat je lichaam nodig heeft om een bepaalde stof uit je lichaam te halen toch verkorten ?
DrugsForum is dood. Lang leve DrugsForum!
Chris Pontius
Badass junkie

Berichtdoor Oom Klaas op 27 jul 2009 18:48

Met mazzel is het er in 2 weken uit, 'k kan ook 5 dagen duren maar ook 7 weken.
Met THC dan.
Oom Klaas
Badass junkie

Berichtdoor whyme op 27 jul 2009 21:17

Als je over een langere periode veel blowt dan blijft de thc toch veel langer in je bloed/urine zitten?

Met wat ik op 't internet overal lees wordt t er ook niet duidelijker op, ergens tussen de 2 weken tot zelfs 3 maanden..

veel vitamine C schijnt ook te helpen met de afbraak :wink:

Wish you luck, en anders is t volgend jaar nog een keer :stoned:
pluk de nacht, slapen kan altijd nog

Het nieuwe drugsforum: http://www.drugsforum.info/
whyme
Belezen gebruiker

Berichtdoor Wile-E-Peyote op 28 jul 2009 01:24

plantenbak schreef:
loadrunner schreef:Die zijn er niet, anders werden ze wel verkocht in de koffieshop.

maar als die 90% al weg is , dan is het toch veel makkelijker (en dus sneller) voor je lichaam om de rest weg te halen?
dus dan zou je de tijd dat je lichaam nodig heeft om een bepaalde stof uit je lichaam te halen toch verkorten ?

Helaas is het dat kleine beetje, wat lastig uit je lichaam gaat,
VB: Doe zeep met water in een glas, en laat het overstromen met een ander glas water. als je er voor de tiende keer een glas water ingooit, begint het schuim een beetje te verdwijnen. Maar er zit nog steeds zeep in het glas.

Als je de eerste keer het glas laat overstromen met een ander glas water, dan is helft van het zeepwater is verdwenen, als je het tweede glas vol water erin gooit, dan is er weer 50%. van de zeep die nu in het glas zit verdwenen(dan is er nog 25% van de begin concentratie zeep over). gooi je er nog een glas water in, dan is weer 50% van de hoeveelheid die op dat moment in het glas zit verdwenen. Maar dan heb je nog steeds 12,5% van de begin concentratie over

Zo werkt het ook een beetje in je lichaam, hoe minder stoffen in je lichaam hoe minder de lever bezig is. Elke 50% minder stoffen in je bloed, zal je lever ook 50%minder hard werken.

Bij een test zal dan een tijdje duren voordat je de 0% haalt, Na de eerste boost hebben de cleaners geen nut meer, want dan zorgt het natuurlijke proces er voor dat het al even snel eruit gaat.
De toekomst heeft meer te bieden dan het verleden.
Wile-E-Peyote
Badass junkie

Berichtdoor weedfarmer op 28 jul 2009 06:59

Welke cleaner raad je dan aan? (minste bijwerkingen)
Alvast bedankt voor de vorige reacties.
weedfarmer
Newbie

Keer terug naar Drugs