Candyflippen: De gebruiksaanwijzing (Engels)

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriƫn

Re: Candyflippen: De gebruiksaanwijzing (Engels)

Berichtdoor Beanhead op 19 feb 2010 21:22

appeltaart schreef:Ik ben hiermee best wel in de fout gegaan door ze zowat tegelijk in te nemen als ik al wat gedronken had.
Begreep nix meer van wat er gebeurde, zat volledig in de knoop in me hoofd en kraamde zowat onzin uit. :s En kreeg er nog eens zware afkick bij. :)

Haha heb overlaatst op een goa gestaan en snapte er ook niks meer van maar gelukkig staat mijn hoofdje altijd naar muziek & ga ik gewoon terug dansen met pure euforie en verstand op nul

:D
Music, love, party, people <3
dansen springen vliegen verdwalen : )
Beanhead
Wijs gebruiker

Berichtdoor Asitis op 05 maart 2010 21:32

Dit klinkt, geweldig eigenlijk. Ik vraag me af hoe zoiets werkt in spirituele/meditatie zin.
Ik wil het eigenlijk wel eens proberen, maar ik vraag me af - zou het uitmaken als je weinig ervaring hebt met LSD (lees: ik heb het 1x gedaan en dat ging niet erg fijn)?
This is our decision, to live fast and die young.
We've had the vision, now let's have some fun.

Mijn voorstelpost, aangenaam!
"Als Micheal Cane gaat rondrennen en pillen eten krijg je wel een blockbuster." -Oom Klaas over een Pac Man film.
Asitis
Belezen gebruiker

Berichtdoor iSmokex op 05 maart 2010 22:24

Ik heb dit topic ene tijd geleden eens gelezen, en het heeft echt sterk mn interesse opgewekt. Ik heb nu 1x lsd gedaan, en vond dit eigenlijk best wel heftig, mooi en vet maar toch ook wel erg intens. Ik denk dat ik deze zomer eens een halve of 2/3 zegel ga nemen ipv. een hele en dat effect even aankijken. Als dat een beetje chill aan voelt, zal mijn 3e lsd trip in combinatie met mdma zijn. Ben erg benieuwd, klinkt echt super vet dat candyflippen!
Acid Bassline Breakbeat Breakcore DnB Dubstep Electro Hardstyle Heavy metal Psytrance Rock Techno Tekno <3
Afbeelding
iSmokex
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Dopezilla op 10 maart 2010 03:18

Asitis schreef:Dit klinkt, geweldig eigenlijk. Ik vraag me af hoe zoiets werkt in spirituele/meditatie zin.
Ik wil het eigenlijk wel eens proberen, maar ik vraag me af - zou het uitmaken als je weinig ervaring hebt met LSD (lees: ik heb het 1x gedaan en dat ging niet erg fijn)?

Ik ben er ook nog niet zo in thuis, maar ik denk dat het in combinatie met mdma behoorlijk intens gaat worden, maar wel erg fijn, aangezien je van mdma blij wordt.

Wel zou ik een lagere dosis acid pakken dan gewoonlijk. Ik denk dat je in combinatie mdma behoorlijk scheef gaat zijn.

Olle
Hop hop hop
Hard in galop
Naar de coffeeshop
Want m'n wiet is op
Dopezilla
Wijs gebruiker

Berichtdoor gamezz op 20 jul 2010 19:24

candyflippen was voor mij maar een vreemde combo , mijn hart ging veel te snel en dit voelde onprettig aan (was overigens op een festival)
toen naar camping gegaan en daar was het leuk, aleen jammer dat ik me niet op men gemak kon zetten vanwege de rush van mdma
did:weed,hash,XTC,mdma(kristal),N2o,LSD,Salvia,paddo's
to do:,mescaline,Salvia(better),2-cb,DMT(ooit)
dont's:heroine,coke,crack,meth
gamezz
Bewuste gebruiker

Berichtdoor Shobriqk op 03 sep 2010 01:22

appeltaart schreef:Ik ben hiermee best wel in de fout gegaan door ze zowat tegelijk in te nemen als ik al wat gedronken had.
Begreep nix meer van wat er gebeurde, zat volledig in de knoop in me hoofd en kraamde zowat onzin uit. :s En kreeg er nog eens zware afkick bij. :)

Onlangs ook gecandyflipt op een festival, en ik was weg, echt weg
ik zei niets meer, volledig in mezelf gekeerd
Heeft een paar uurtjes geduurd, tot ik een verlossende lijn pep heb gesnoven die me nogal
heeft ontnuchterd :D

Toch blijft het de meest wonderbaarlijke ervaring ooit :love:
<Ik weet dat het niet mag, maar het ruikt naar oktober!>
Shobriqk
Experimenterende gebruiker

Vorige

Keer terug naar Drugs