bepaalde drugs werkt niet goed

Wat je ook maar over drugs wil weten of kwijt wil, hier kan het! Hier ben je ook aan het goede adres wanneer een specifieke drug niet genoemd staat bij de andere categoriƫn

bepaalde drugs werkt niet goed

Berichtdoor jbnater op 18 jul 2012 13:30

maandagavond heb ik voor het eerst een xtc pilletje gepakt (blauwe nike)
na een half uur begon het al goed te werken (rondlopen,knuffels geven,constant bewegegen,etc..)
toen zijn we naar een vriend zijn huis gegaan achter wat spullen (reis van ong. 30min)
toen we daar aankwamen was men xtc gevoel al helemaal weg en had ik zelf mijn afkick al gehad.

vooor die avond hebben we het dan maar gelaten.

de volgende dag besloot i om 2 pilletjes te pakken (sterker dan de blauwe nike).
deze keer had ik ze kapotgebeten en ingeslikt, deze keer kwam het gevoel pas naa een uur en duurde het ook maar een half uur(heb wel 5min getript)
is dit bij sommige mensen normaal?

bij ketamine voel ik al helemaal niets?!
hetzelfde geld bij coke basen en bij speed voelde ik mij maar een uur of 2 actief
is dit normaaal?
jbnater
Newbie

Re: bepaalde drugs werkt niet goed

Berichtdoor FrozenToast op 18 jul 2012 14:31

Misschien heb je een soort snelle afbraak voor dit soort stoffen, werkt alcohol wel gewoon bij je?
Done: Alcohol, XTC, Speed, N2O, Weed (and hasj), DXM, Paddo's (DD)

To do (for now): 2-cb, Ritalin
FrozenToast
Newbie

Berichtdoor jbnater op 18 jul 2012 15:32

FrozenToast schreef:Misschien heb je een soort snelle afbraak voor dit soort stoffen, werkt alcohol wel gewoon bij je?

ik kan totaal niet drinken.
4pintjes en ik ben in een andere wereld :)
en stoned word ik ook niet rap
jbnater
Newbie

Berichtdoor dupont op 18 jul 2012 18:15

Pillen laten testen, misschien ligt het niet aan jezelf.
dupont
Belezen gebruiker

Berichtdoor FrozenToast op 18 jul 2012 22:19

Dat je zelfs bij keta helemaal niks zou voelen is wel ernstig, check serieus je bronnen, misschien snuif je gewoon suiker ^^
Done: Alcohol, XTC, Speed, N2O, Weed (and hasj), DXM, Paddo's (DD)

To do (for now): 2-cb, Ritalin
FrozenToast
Newbie

Berichtdoor Cinneq op 19 jul 2012 00:37

Gebruik je toevallig medicijnen?
Als mdma een erg korte tijd dat fijne gevoel geeft kan het eventueel aan je serotine niveau liggen. Ook krijg dat soort verschijnselen na te veel gebruik en tolerantie, maar als het je eerste waren gaat dat ook niet op.

Bij een vriend van me die ADHD heeft hebben uppers ook erg weinig effect, ook een mogelijkheid maar dat geld ook weer niet voor iedereen.
Dat je van Keta niets voelt heb ik geen verklaring voor behalve dat het geen keta geweest zou kunnen zijn :p

Als je verder van geen van deze dingen last hebt zou ik het toch bij de kwaliteit van de drugs zoeken. Had het bij je vrienden hetzelfde effect?
Ah good old neurotransmitters, you never let me down.
Cinneq
Newbie

Berichtdoor jbnater op 19 jul 2012 14:40

Cinneq schreef:Gebruik je toevallig medicijnen?
Als mdma een erg korte tijd dat fijne gevoel geeft kan het eventueel aan je serotine niveau liggen. Ook krijg dat soort verschijnselen na te veel gebruik en tolerantie, maar als het je eerste waren gaat dat ook niet op.

Bij een vriend van me die ADHD heeft hebben uppers ook erg weinig effect, ook een mogelijkheid maar dat geld ook weer niet voor iedereen.
Dat je van Keta niets voelt heb ik geen verklaring voor behalve dat het geen keta geweest zou kunnen zijn :p

Als je verder van geen van deze dingen last hebt zou ik het toch bij de kwaliteit van de drugs zoeken. Had het bij je vrienden hetzelfde effect?

Mijn vriend die al wat langer dope gebruikt had 1 sleutelpunt keta minder binnen dan mij en was aan het trippen voor zijn leven,
Hij os zelfs bijna slecht gegaan, evenals een vriendin die ook van dezelfde keta had gesnoven (zij zat ook ver in dromenland)

Maar ik heb van die bollen denk ik wel een probleem.
Ik ben in het half uur dat het werkte verliefd geworden op een meisje dat ik nog noet zo lang ken die met me mee was gaan feesten,
Van haar had ik ook die bol gekregen (devkan), nu heb ik nog steeds het gevoel alsof ze alles is voor mij maar dat is onmogelijk want voor die bol vond ik haar gewoon een toffe vriendin.
Is dit mogelijk,
Ps. Heb gisteren 2cb geprobeert en tripte ook maar 1u en half, ik begin me redelijk zorgen te maken.
Adhd heb ik denk ik niet (mijn ouders denken van wel)
En medicatie neem ik nie (vroeger wel relatine)
Iemand een verklaring??
jbnater
Newbie

Berichtdoor Fr3sh_Styl3Zz op 19 jul 2012 18:23

dat kan mss zijn omdat jouw lichaam minder "voedingsstoffen" opneemt,, het zelfde met mdma het kan zijn dat je lichaam minder mdma opneemt dan andere mensen,, ik ben het niet zeker maar het kan zijn
Fr3sh_Styl3Zz
Newbie

Berichtdoor jbnater op 20 jul 2012 03:12

Fr3sh_Styl3Zz schreef:dat kan mss zijn omdat jouw lichaam minder "voedingsstoffen" opneemt,, het zelfde met mdma het kan zijn dat je lichaam minder mdma opneemt dan andere mensen,, ik ben het niet zeker maar het kan zijn

maar ik durf niet egt meer te pakken, ik wil niet slechtgaan of te veel nemen :(
jbnater
Newbie

Berichtdoor Joopiejo op 24 jul 2012 10:48

Misschien dat je schildklier te hard werkt, en dat daarom je stofwisseling te snel werkt en dat daarom de drugs zo kort werken?

Een symptoom van een te snel werkende schildklier is bijvoorbeeld dat je heel veel kan eten zonder dat je aankomt, of zelfs vermagert. Misschien is een bezoek aan de dokter verstandig. Als je het hebt is het niet gezond om er mee door te blijven lopen.
Joopiejo
Experimenterende gebruiker

Berichtdoor jbnater op 24 jul 2012 20:38

Joopiejo schreef:Misschien dat je schildklier te hard werkt, en dat daarom je stofwisseling te snel werkt en dat daarom de drugs zo kort werken?

Een symptoom van een te snel werkende schildklier is bijvoorbeeld dat je heel veel kan eten zonder dat je aankomt, of zelfs vermagert. Misschien is een bezoek aan de dokter verstandig. Als je het hebt is het niet gezond om er mee door te blijven lopen.

het klopt wel dat ik kan eten als zot en gewoon NIET verdik.
jbnater
Newbie

Keer terug naar Drugs