SmokeMe schreef:GOOGLE
Nee echt serieus.. hebben jullie daar ooit gehoord van GOOGLE
1e hit bij wietpas, en je ziet dat het er nog lang niet is
Exceptional Insight schreef:SmokeMe schreef:GOOGLE
Gewoon een "Ja, dat kan." was genoeg geweest. Had je nog tijd gescheeld ook.

PepTalk schreef:Dit forum is er om kennis te delen, de kennis op dit forum komt denk ik voor ongeveer de helft van google. google

.
PepTalk schreef:En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten.
langeman schreef:bouri schreef:hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt
wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is
dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Beter blow jij nooit meer, maar als je het toch doet..... wil je het dan ajb niet in de buurt van je kindje doen?! Rook is ook voor een reeds geboren kind niet goed.
Greenlabs schreef:PepTalk schreef:En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten.
Is dat nu eigenlijk ook al, ik heb ooit vernomen van wel? geven coffeeshops hun klantenbestand door aan de Belgische overheid/politie/... of moeten ze je lidkaartje vinden?
Ik ben namelijk lid van een coffeeshop (heb de lidkaart ook altijd op zak) en weet eigenlijk niet of het uberhaupt wel zo slim is (zeker als ik met de auto onderweg ben, ergens aanwezig ben waar een razzia zou plaatsvinden, ...)

PepTalk schreef:Dit is een post uit een heel ander topic??
mercury.31 schreef:ja dat kan, neem wel je paspoort mee anders kom je der in maastricht niet in
Winehouse schreef:Hier hoef je bij de meeste shops nog geen pasje te hebben. Volgens mij is dat aan de grens al wel, stukje verder rijden dus.
Greenlabs schreef:PepTalk schreef:En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten.
Is dat nu eigenlijk ook al, ik heb ooit vernomen van wel? geven coffeeshops hun klantenbestand door aan de Belgische overheid/politie/... of moeten ze je lidkaartje vinden?
Ik ben namelijk lid van een coffeeshop (heb de lidkaart ook altijd op zak) en weet eigenlijk niet of het uberhaupt wel zo slim is (zeker als ik met de auto onderweg ben, ergens aanwezig ben waar een razzia zou plaatsvinden, ...)

langeman schreef:In een ander topic geef je aan dat je niet goed weet om te gaan met blowen. Beter blow jij dus niet, maar als je het toch doet..... wil je het dan ajb niet in de buurt van je kindje doen?! Rook is ook voor een reeds geboren kind niet goed.

PepTalk schreef:Klopt. Je moet als het ware lid worden van die ene coffeeshop.
Dit zodat de locals er vrijwel geen last van hebben ( afgezien van een ongelofelijke schending van privacy, want zoiets gaat gewoon op naam).
Als belg kun je die gewoon aanvragen, en een week later krijg je hem dan thuis gestuurd of kun je hem ophalen oid. Zo kunnen ze ook makkelijk controleren dat je niet meer dan 5 gram per dag koopt. En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten.
Maar rustig.. Zo ver is het nog lang niet. Eer dat dit idee er door is zijn alle coffeeshops ( zeker in de grensgebieden) al lang gesloten vrees ik.

PepTalk schreef:Exceptional Insight schreef:SmokeMe schreef:GOOGLE
Gewoon een "Ja, dat kan." was genoeg geweest. Had je nog tijd gescheeld ook.
Hij heeft wel gelijk.. In de tijd dat hij hier een account heeft aangemaakt, geactiveerd, gepost en gewacht op een antwoord had hij ook kunnen googlen en heen en weer kunnen rijden..
Als je alleen een ''ja dat kan'' als antwoord geeft, zitten we dadelijk met alleen maar zulke vragen![]()
Dit forum is er om kennis te delen, de kennis op dit forum komt denk ik voor ongeveer de helft van google. google

Exceptional Insight schreef:PepTalk schreef:Dit forum is er om kennis te delen, de kennis op dit forum komt denk ik voor ongeveer de helft van google. google
Dit forum is ook om ervaringen te delen. Ga jij lekker ervaringen googlen!

Irezz schreef:Maar wat met Belgen die doordeweeks in Nederland zijn gevestigd voor werk?

PepTalk schreef:Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook..

Irezz schreef:PepTalk schreef:Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook..
Nu blijkbaar wel nog ja. Heel dit wietpasjessysteem is compléét aan me voorbijgegaan?

Buddha Cheese schreef:Ik dacht dat je als Belg sowieso ook gewoon zo'n pasje kon aanvragen? Anders zou het ingaan tegen de discriminatiewetten binnen de Europese Gemeenscap. Kan je wel maar 3 gram of whatever per dag gaan halen natuurlijk, wat de reis naar Nederland wel minder interessant maakt.

Flameon schreef:Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten