Beste gebruikers!
Ik ben meer van het mee lezen op dit forum, maar nu besluit ik toch zelf maar weer even wat te schrijven, aangezien ik een klein probleempje heb.
Sinds maandag ben ik voor de 2e keer gestopt met blowen omdat ik begon te merken dat ik er te afhankelijk van aan het worden was. S'avond lekker naar de shop een kant en klare joint halen, vervolgens even snel wat te bikken halen en dan lekker blowen op het balkon met muziek erbij.
Mijn beste vriend is ook een fanatieke blower die zonder moeite 5 joints of meer per avond weg blowt, en als hij dan naar mij kwam waren het altijd feestjes.. lekker genieten van alle prikkels.
Bij hem schijnt het allemaal prima te gaan.
geen idee of het herkenbaar is voor de mensen hier maar naar mate ik meer ging blowen werd ik enorm onzeker over de meest achterlijke dingen.. en het beperkte me in enorm veel dingen.
Goed, nu dat ik dus een paar dagen ben gestopt heb ik enorme koppijn s'avonds.. maar echt alleen s'avonds wat gecombineerd gaat met koude klamme handen, onrustig, maar ook momenten dat ik iedereen de oren van de kop lul.
Toen ik de eerste keer ben gestopt had ik daar niet echt last van..zolang ik maar niet zag dat iemand aan het blowen was.
Hebben meer mensen hier ervaring mee? of wat tips? Ook nu glijden mijn vingers namelijk continue weg over de toetsjes van mijn toetsenbord en echt fijn is het niet haha
Groeten!
lesdeux